מה את כל כך מתרגשת?

פלומריה1

.

ולחיים אין ליווי מוסיקלי כמו שתמיד חשבתי?

זה רק הצורך שלי, ההכרח, שהכל, תמיד, יקרה עם שיר?

או להיפך, זה לא ברור

מה שאני אומרת?

והמדרגות הנעות, זה הן שנושאות אותי לקומה השניה של הקניון

או השיר הזה שמאחריהן?

הרי המדרגות אינן יכולות למלא פתאום

את כל החלל הפנימי שלי

בארגמן הצורב של ההחמצה

ולהעיף אותי כמו בלון

כך שאתקע בין הקורות של התיקרה ואראה משם

את האנשים האמיתיים

שחיים חיים אמיתיים.

תגים: , ,

7 תגובות to “מה את כל כך מתרגשת?”

  1. תמי Says:

    ירח ירח, ספר לי סיפור שמח
    מזל טוב :)
    נראה לי שזו תחילתה של התבלגגות מופלאה

  2. דורית Says:

    יוהו! איזה כיף לי, עוד תחנה קבועה בשיטוטים

  3. מירב Says:

    באמת
    מה את כל כך מתרגשת?
    אני הרבה יותר מתרגשת
    איזה כיף
    מחכה בקוצר רוח לקרוא עוד…

  4. רותי Says:

    תענוג.
    שימחה גדולה.
    מיאו.

  5. מאיה Says:

    זה מאוד מרגש.איך שהאנשים האמיתיים חיים-כותבים ספרים ובלוגים…

  6. שרית מימראן Says:

    נהדר!!
    אהבתי.

  7. חוה פיק Says:

    כמה מצחיק מקסים ונוגע

להשאיר תגובה

