חצי מלכה

חצי מלכה . מיכל שטיינר

               .

               ובחלום שלי

               קראו לנשמה שלי שרלוטה.

               והיא לא התאימה בכלל לזעיר אנפין

               והיא השתוללה, בחלקה הקטנה שהוקצתה לה לרמיסה,

               בוטשת בתוך אדים של חרון. אני כל כך שמחה

               שסוף סוף יבוא הכעס

               ויחרוץ חריץ ארוך ויפה,

               שריטה עמוקה ומכוערת

               בשכבה הקשה של ההכל בסדר

               .

תגים: ,

4 תגובות to “חצי מלכה”

  1. whisper Says:

    wow
    מיכל איזה שיר מפעים.
    משהו.
    זרם לי ישר אל תוך הלב
    והקרביים והעיניים.
    חזק, מדויק, חודר.
    הקצב הסטקטואי שלו
    הדרמתיות האסרטיבית
    wow
    אני נפעמת מהדיוק שלך
    את מדהימה.
    איזה זכות לפגוש בכתיבה שלך
    זכות גדולה.
    תודה :)

  2. mooncatom Says:

    ואיזה זכות
    שיש מי שקוראת
    וגם אומרת כשזה נוגע.
    אני שולחת
    את הרגשות שלי אל העולם
    ולפעמים הם נוגעים במישהו
    וזה עושה את זה משמעותי.
    תודה

  3. תמי Says:

    הנשמה בהחלט לא מתאימה לזעיר אנפין, לא לצמצום
    מגיע לה מרחב ומקום ואויר
    השריטה ב"הכל בסדר" היא לא מכוערת כשהיא קורית מבפנים (בניגוד למשל למישהו מבחוץ שבא ושורט בכוח או באלימות), היא בדיוק פתיחת הפתח למרחב החדש להתגלות
    ככה נראה לי לפחות
    הנה השיר הזה הוא בעצמו שריטה והוא יפה יפה.

  4. אני Says:

    }{

להשאיר תגובה

