תודה לרוח

~

תודה לך הרוח

על שאת אומרת היום

בדיוק את מה שאני לא מצליחה.

על שאת מדברת בשבילי

מסתחררת במעגלים

מאיצה ובולמת

כאחוזת דיבוק, כרדופה,

ממריאה ומתרסקת עם הציפורים והעלים.

~

כמה נקודות בוגנוויליה סגולות

על המדרכה האפורה

הצילו אותי הבוקר הזה. 

הרוח

הרוח

הרוח מחללת בחלילי הבית.

תגים: ,

3 תגובות to “תודה לרוח”

  1. תמי Says:

    חלילי הבית – זה כל כך מקסים.
    ואיזה מזל שהיתה בוגנוויליה.

    והזכרת לי את דליה רביקוביץ – הכרת את זה? :

    עדו אמר לי: פועלים עובדים בחוץ
    ואני התכופפתי וראיתי, עבר חתול.
    חתול בעל גוף מנומר בכתמים אפורים וכתומים,
    צרוף בלתי רגיל.
    עבר בין הסרפדים
    נעלם במהרה,
    חמק עבר.
    עלי האיזדרכת שאינה עבותה די צרכה
    ירוקים כהים
    בוקר בלתי הסטורי
    בגבולות הבית והחצר.
    משהו דמוי רוח קלה מרחף בין העלים.
    החצר מצד מזרח כבר שרויה בצל,
    קישוטים דלים על קיר הדירה שממול,
    נראים היטב מדירתי.
    כולנו אלמים.
    החתול הציל את חיי.

  2. mooncatom Says:

    תודה לך הרוח
    תודה לך תמי!

  3. אני Says:

    }{

להשאיר תגובה

