בוקר

על ראש השחר בוער כובע הזריחה.

יצאתי לרחוב.

בהיר, קר ומפיות הבתים

נודף הבל חם של בוקר.

מכוניות מתמתחות כמו חתולים ושעונים

מעוררים את השמים לקום.

 

הלוואי והיה כאן עוד מישהו, חוץ משני עורבים.

הלוואי והיו לי נעלי עקב:

הייתי נוקשת במדרכה,

מספרת שאני עוברת כאן.

תגים: ,

8 תגובות to “בוקר”

  1. שועי Says:

    תודה מכיל.
    נהניתי. במיוחד מן המכוניות המתמתחות.
    האפשר כי נעלי עקב בבוקר הם המשך של האצבעות המתקתקות על המקלדת, בחלקים אחרים של היום.
    וכך הקיום כולו הופך: תקתוקים-תקתוקים?

  2. שועי Says:

    מיכל, התחלף לי סדר האותיות בשמך בתגובה הקודמת.
    השפעות השפעת הממאנת לעזוב, כנראה.
    יום נעים, מחשבות טובות.

  3. mooncatom Says:

    קישטה שפעת!!!

    ובעניין התיקתוקים…
    לא חשבתי על זה, אבל,
    כנראה שזהו הצורך להיראות, להישמע, להיות,
    ואוי,
    איך שזה מתקשר פתאום לכמיהה השניה,
    זו ההפוכה,
    לצמצם את עצמך לכדי האות י'…
    להתכווץ ולא להטריד מלכויות.
    תודה.

  4. טלי Says:

    נורא יפה.

    גם אני אהבתי את המכוניות המתמתחות, וגם את הבל הפה של הבתים.

    אני בטוחה ששני העורבים שמו לב לנוכחות שלך, ועפו לספר לכולם.

    אני לא משתגעת על קבים בכלל, אבל זו מטרה שלהם שאף פעם לא חשבתי עליה – להשמיע קול, להגיד "אני כאן".

  5. mooncatom Says:

    תודה טלי ידידתי החדשה,
    אין לי בכלל נעלי עקב,
    אבל המחשבה שלך לגמרי נראית לי,
    איך ישמיעו נשים את קולן המושתק?
    נכון, נכון, יטופפו להן מעדנות.
    (ובדרך יעשו לעצמן נזק נוראי לגב…)

  6. מרינה Says:

    פעם ראשונה כאן , אהבתי מאוד את כתיבתך!

  7. mooncatom Says:

    הי מרינה,
    ברוכה הבאה לסלט,
    תודה, תודה, תודה,
    ושוב…
    תודה!

  8. me Says:

    }{

להשאיר תגובה

