בשבחי הדרורים

ציפורים קטנים קטנים.

פסים של חום שחור ואוקר

וכיפה של אפור בהיר,

עגלגלות רכה, מוכית

על רגלים דקיקות,

מקור משולש מדוייק

עינים חרוזים זעירים וציוץ,

מנגינה שממיסה את מרירות הבוקר.

העדינות הזו, שלעומתה

היונה נראית כל כך מסורבלת.

המתיקות הזו, שלעומתה

ההתעקשות שלי להשאר אומללה

נראית כל כך מגוחכת.

        

תגים: , ,

8 תגובות to “בשבחי הדרורים”

  1. whisper Says:

    אוי, הזכרת לי משפט משיר שלי
    "הדרורים בעשב כמו פרעושים קטנים קטנים"
    מונכה, תני קפיצה תשמעי שירים מהאופרת רוק שלי באתר…

  2. mooncatom Says:

    מיד קופצת!!!
    אבל למה להעליב את הדרורים?

  3. whisper Says:

    זה לא העלבה לדרורים בתוך ההקשר של השיר
    זה יותר העלבה לעצמי למען האמת :)

  4. mooncatom Says:

    ששש…
    אל תפריעי לי עכשיו,
    אני מאזינה בתשומת לב נ פ ע מ ת !
    לאופרת רוק של איזה מישהי…

  5. טלי Says:

    איזה משפט יפה!

    המתיקות הזו, שלעומתה

    ההתעקשות שלי להשאר אומללה

    נראית כל כך מגוחכת.

  6. mooncatom Says:

    זה מה שאישה כותבת זקוקה לו,
    התחושה שמשפט שכתבתי
    חצה את החלל האינסופי
    והגיע אל לב שהרגיש אותה.
    תודה טלי,
    תודה,
    זה חשוב לי מאוד לשמוע.

  7. me Says:

    }{

  8. mooncatom Says:

    בונז'ור נשקן בלתי נלאה,
    אני מקבלת את זה כאמירת כן לפוסט הזה…
    שבוע טוב ביותר!

להשאיר תגובה

