קווים פשוטים

השבוע עבודות של מירב כהן.

 

             מתוך הסדרה: חוף הים של תל-אביב

                 

                ארטיק   מתווה לאיור ל'עכבר העיר'

 

                   

            סנדלים   מתווה לאיור ל'עכבר העיר'

 

              

            פלאפל   מתווה לשער ל'עכבר העיר'

 

ציפור 1  טכניקה מעורבת

חומרים: שאריות פסולת בניה עירונית (עץ וחווקי פח)

 

ציפור 2 מתווה לפסל, חומרים: חוט מתכת

 

  

יונה  צמד מחזיקי ספרים מתוך סדרת מוצרי simple Lines  

חומרים: נירוסטה בחיתוך בלייזר

 

מתוך סדרת איורים לכבוד 100 שנה לתל-אביב

    אופניים ועמוד

  אופניים ומרפסת

 

מירב כהן היא אמנית רב-תחומית, המשלבת בעבודותיה פיסול, עיצוב, איור ומגזרות נייר.  מירב בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, ובעלת תואר שני מאוניברסיטת מידלסקס בלונדון.  מרצה כיום בחוג לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה, ירושלים.

*וחוץ מזה היא גם חברה שלי, ראיתם, ראיתם את כל זה, נהדר נכון?

הבלוג של מירב: http://meiravcohen.wordpress.com/

 

תגים: , ,

6 תגובות to “קווים פשוטים”

  1. אלעד עורך Says:

    יוצרת מצוינת ממש אשמח לראות את היבול שלה מקרוב
    איך שאני מבין את מיכל יוצרת ענקית בעצמך
    תודה
    אלעד

  2. whisper Says:

    הוי, מונכה, נהדר זו מילה כל כך קצרה,
    הלב שלי בוכה מאושר מול הקוים המופלאים של
    החברה המוכשרת כל כך הזו שלך.
    איזה כיף שאת משתפת.
    פשוט להתבונן ולדמוע מעונג.

  3. mooncatom Says:

    לאלעד,
    תודה ממני
    ובשם מירב,
    אני מיד מודיעה לה שיש לה עוד מעריץ…

  4. mooncatom Says:

    ללחישה ידידתי,
    אני מיד מודיעה לה
    שתתרגש גם מתגובתך.
    תודות.

  5. אמא Says:

    הראה לי מי חבירך ואומר לך מי אתה.
    יש לך חברות אחת אחת לתפארת.
    אני גאה בך!!!

  6. mooncatom Says:

    נכון?
    אחת אחת,
    אני מאוד מקפידה בעניין הזה,
    חברות, אחיות ו…אמהות,
    הכל מהמשובח ביותר!

כתיבת תגובה

