אני לא נערה עם קעקוע דרקון… אני הדרקון.

הרשומה הפכה לעמוד, בעמודים בצד ימין. אני משאירה את התגובות כאן. 

 

8 תגובות to “אני לא נערה עם קעקוע דרקון… אני הדרקון.”

  1. whisper Says:

    ארררר !
    מעצבן, מרתיח, מכעיס – איזה פוסטפמינזם ואיזה נעליים! המצאה מתועבת של חברות הפירסום. הנה תיקנו עוולות מתמשכות של אלפי שנים תוך חצי מאה, ויאללה הלאה.
    זה מעלה לי ת'סעיף כל פעם מחדש, מונכה. עד כדי כך שאני לא רוצה שיזהו אותי כפמיניסטית, כי גם ככה אף אחד לא מבין מה המשמעות של זה יותר, אם בכלל אי פעם, מעבר לאחוז זעום לתקופה כל כך קצרה, כל כך קצרה.
    מעניין, שלמרות שהבאזז מסביב לספר כל כך גדול, אני מאוד לא נמשכת לקרוא אותו. מהתחלה הרגשתי דחייה מאוד חזקה, וככל שקראתי עליו יותר, כך פחות ופחות רציתי לקרוא אותו.
    להגיד לך שאני לא חווה על בשרי וחוטאת השכם והערב בפיצול והזדהות הזו עם הלילית המשוקצת? חוטאת גם חוטאת, משום שככה חונכתי יפה יפה. אני לא מתיימרת להיות טובה יותר על הרצף, ויש סיכוי שחלק מהדברים שאני עושה יפורשו ככניעה ל"סקס מוכר", מה שאני מנסה לאמר הוא, שלפעמים זה לא המה, זה האיך, והכל כאן קשור לחינוך כל כך עמוק שלא מתבצע…
    מקווה שהבנת אותי.

  2. mooncatom Says:

    תודה לחישה,
    ידעתי שתזדהי…
    שני דברים רק בתגובה לתגובתך:
    1. את פמיניסטית! על אפך ועל חמתך!
    2. להיות פמיניסטית זה לא להיות קדושה
    כולנו חיות כאן, על הכדור הזה,
    בארץ הזאת ובזמן הזה
    ואני לא שופטת אף אישה על הפשרות שהיא עושה
    וכתבתי בכנות:
    כולנו מסכימות להיות בובת פרווה
    כי כולנו רוצות אהבה ולא להיות לבד.
    וכל החיים זה מאבק וחיפוש דרך ופשרות…
    כל מה שעושה לך טוב זה לגיטימי
    והכל בא בזמן הנכון.

    ושוב תודה
    אני יודעת שאת שותפה.

  3. שועי Says:

    הי מיכל,
    שצף קצף של רשימה. דברים מעוררי מחשבה. אני חושב שאני יחסית גבר הקשוב מאוד לנשים, ושתמיד היו לו הרבה נשים קרובות בחייו, במיוחד ידידות/חברות. לפעמים אני מקבל הערה שאני יותר מדיי מגונן. אני גם ער לקלות היחסית שבו קל מאוד להפוך את השיוויון במטלות הבית (נקיונות, טיפול בילדים, בישולים) לטענה, יש לי המון עבודה/אני נורא עסוק. זה דווקא מעסיק אותי לא מעט. היכולת לשמור על סדר עדיפויות, ועל חלוקת מטלות שיוויונית עם אשתי בתוך ימים עמוסים של שנינו.
    באשר לתקפניותם של גברים. אני מניח כי הבעיה האמתית היא ההתנהגויות הנרכשות על ידי חיקוי ההורים או מבוגרים בני דורות קודמים, או התנהלות שבני נוער צופים בה בתכניות טלויזיה הומות אלימות- מצ'ואיסטיות המתגברת בדרך כלל בעת שירותם בצבא.
    כי אין מקום בו נתקלתי בכל כך הרבה הטרדות מיניות כמו צה"ל. בתור גבר, כאשר הייתי צריך לחזות בכל מיני התנהגויות שפלות של קצינים ומפקדים שהופנו כלפי חיילות. אני זוכר שזה היה פשוט מטריד, משפיל ומגעיל.

  4. mooncatom Says:

    שצף קצף זה בדיוק,
    כפי שבטח כבר הבחנת
    הנושא הזה מעורר את שצפי קצפי
    ומוציא ממני את עוקצי…
    גיליתי שגברים טובים ועדינים, מתקשים לפעמים בכלל להבין את קצה קצה של הבעיה… אבל אני שמחה שאתה ראית ורשמת לפניך את הדברים. זה לא עניין טריוויאלי. תודה שהגבת לרשימה, הלוואי שיהיו עוד גברים שיקראו וגם יגיבו.

  5. אמא Says:

    הוי בתי,פמיניסטית מליטנטית שלי.
    אכן רשימה שוצפת וקוצפת. מגיע להם.
    אי אפשר איתם אבל קשה בלעדיהם!!!
    איך אמרה סבתא '"עאלה מאנאר זיינן פסקוצטבס".
    אוהבת אמא

  6. mooncatom Says:

    חוץ מהאחד…
    שעוד מחכה שאמצא אותו!

  7. טלי Says:

    שצף קצף אינדיד, מיכל…

    לקח לי זמן להגיע לפוסט הזה (בפעם הבאה תגלי לי?…) אבל הנני כאן, אני, כידוע, כן נהניתי מהנערה עם הקעקוע אבל עומק ועוצמת האלימות באמת עשו לי רע וקשה.

    לגבי השצף קצף, אמנם יש כמה עניינים קטנים שבהם אנחנו חלוקות – נגיד, ממש לא מפריע לי אם מישהו פותח לי דלת. זה לא עושה לי את זה אבל גם לא מרתיע, ויש גילויי ג'ינטלמניות אחרים שאני דוקא כן מעריכה מאוד. מה שכן, נדמה לי שזה באמת עניין של קשב ורגישות, כמו ששועי כתב (ומיישם), אם גבר ספציפי יודע שהתנהגות ספציפית מפריעה לך, המעשה האנושי הנכון הוא להשתדל להפסיק אותה, לא כי את אישה או הוא גבר, אלא כבנאדם.

    אבל בגדול, אני לגמרי מסכימה, לגבי הרצף והתחנות שלפני התקיפות עצמן, אפילו כתבתי על זה פעם http://www.notes.co.il/tali/49211.asp

  8. mooncatom Says:

    הי טלי, אני שמחה שהגעת בסוף,
    רק היום חברה טובה שלי גילתה לי איך עושים מנוי במייל לבלוג
    (מתחת לתיבת התגובה, למטה, יש רובריקה כזו? זה כל הפטנט… מצחיק).
    ובעניין הנערה והדרקון?
    נכנסתי לרשומה שלך ובה הסיפור ההוא על המעשה בדוכן הפייס. אולי ראית בבלוג שלי שאני מדברת הרבה בנושא הזה של תקיפה והטרדה מינית ושיש לי המון ידע ונתונים בנושא, זה מדהים איך כל אישה חווה את הדברים האלה וכל יום אנחנו נתקלות בהם, ואיכשהו בסוף כשאנחנו מנסות לדבר עליהם אז יוצא שאנחנו מקרבנות את עצמנו. זה פשוט גדול!!!
    אני מודה לך, ליבך בהחלט במקום הנכון
    וזה כיף לדעת שיש לי עוד שותפה למאבק הזה.

כתיבת תגובה

