שקט

 

נשב אחד ליד השני:

אני אשב בנוחות בתוך הרגע הזה

ועל הספה לידי, ישב העצב וינוח,

וירגע, לא אפריע לו.

נתעטף בפרווה השחורה הסמיכה של הערב.

רוח חלשה חלשה תבוא ותנפח את הוילון

וריח של כביסה ילך במסדרון ברגלים יחפות.

מניפת אור תיפתח על הקיר

וברק של אימה יוצת בעלה זהב על הכד הכחול.

אני לא אדליק סיגריה ולא אומר מילה ולא

אקשיב איך מכרסמת תולעת ושמה מה יהיה

בחומר העסיסי ויקר המציאות שבתוכי.

 

תגים: ,

8 תגובות to “שקט”

  1. fireshine Says:

    נייס.
    צריך מרכאות ב"מה יהיה", אחרת דרושה קריאה שניה כדי להבין מה זה "תולעת ושמה מה".
    אהבתי את שורת הריח של כביסה, ולו בגלל הרגליים נטולות הגרביים (הן בכביסה).

  2. mooncatom Says:

    תודה רוני,
    שימחת אותי.
    בדיעבד, טוב שלא שמתי מרכאות,
    ככה הייתה דרושה קריאה שניה
    ובאמת קראת שנית…
    אשמח מאוד לשמוע
    שכל מי שקןרא את השיר
    קורא אותו ל פ ח ו ת פעמיים…
    אני אף פעם לא משתמשת במרכאות בכתיבה שלי
    ועכשיו הבנתי למה,
    זה בשביל להכריח את קוראי להתאמץ.
    כזו אני, פרימדונה…
    ושוב תודה על המחמאות
    תמיד כיף אורחים חדשים.

  3. רותי Says:

    מרטיט
    טוב שלא שמת מרכאות

  4. mooncatom Says:

    רותקה
    תודה שבאת לבקר…
    חיבוק

  5. shoeyraz Says:

    הוּרֵיי!!
    בשבחי התולעת

  6. mooncatom Says:

    שועי,
    ציפור לילה שכמותך,
    ככה זה
    הציפור (כלומר הלילה) המקדימה
    תופסת, (כלומר מבינה),
    את התולעת…

    תודה!

  7. דורית Says:

    זה לא פייר כי גם ככה בא לי לבכות
    בעצם, זה כן פייר כי גם ככה בא לי לבכות
    טוב, זה מצוין, כי זה מבכי אותי
    בלוגך הולך ומשתבח אחותי

  8. mooncatom Says:

    זה התולעת…
    תבכי,
    אני כבר מתקשרת.

להשאיר תגובה

