ירוק . לבן . צהוב

צהובים חמודים

.

סבתא שלי היתה נכנסת אל הלילה/כתיבה

חרוצה, כל כך חרוצה.

בסופו נרדמת, ראשה על הניירות.

היתה יוצאת אל הבוקר/גינה, והיא עדיין בבגדי השינה,

הרגבים מלטפים אותה עד שעת הצהרים,

דורשת בשלום כל ירוק חדש,

שוכחת את כל מה שדורש שיכחה.

.

אחרי לילה של ניירות

לי יש רק זיכרון של פרחים:

איך

לפרחים הצהובים,

יש נקודה לבנה,

ונקודה צהובה בעומקם של הלבנים,

וסבתא, תראי איך

אני נולדתי מליבך

ואת נעוצה בליבי.

.

051

(במרץ 2014, החלפתי את התמונות לצילומים שלי)

תגים: ,

6 תגובות to “ירוק . לבן . צהוב”

  1. טלי Says:

    כמה אור!

    וכמה רגש. ריגשת אותי מאוד מאוד.

  2. mooncatom Says:

    הידד,
    תודה,
    הידד!

  3. רועי רוטמן Says:

    התמונות, אוי התמונות. כמה יפה.

  4. mooncatom Says:

    אוי כמה מביך…
    אם היית אוהב את השיר
    זה היה מחמיא לי
    אבל את התמונות אני רק מצאתי…
    נו שיהיה,
    נגיד שאני יודעת למצוא!

    ודרך אגב,
    זה בעצם מה שאתה גם עשית
    בשיר הלינקים שלך,
    וואלה!

  5. רועי רוטמן Says:

    אוי, באמת לא נעים…
    קצת קשה לי עם שירה. זה מופשט מדי בשבילי (גם עם מחול, למשל, קשה לי מאותה סיבה). אז אני נצמד בעיקר לתמונות. והתמונות בבלוג הזה יפות מאוד.

  6. mooncatom Says:

    טוב,
    הנה כבר המחמאה השתדרגה,
    זה התמונות ב ב ל ו ג… יפה!
    ובעניין השירה, אני ממליצה לך
    לקרוא את העמוד בצד ימין
    אחדים אוהבים שירה
    שכתבתי לאנשים שכמותך.
    שטוענים שהם "מאותגרי שירה".

כתיבת תגובה

