שתי העינים פתוחות

רשימה של מילים בעלות מבנה קבוע: 

מם. אות אחת פתוחה ורפויה. עין. האות ההיא שוב, דגושה וּבצֵרה. עין.

מאעאע (אין מילה כזו)

מבעבע

מגעגע

מדעדע (אין, אבל למה בעצם?)

מהעהע (מעניין…)

מועוע (נשמע כמו מילה מדעית)

מזעזע

מחעחע (אין, אבל צריך לייצר)

מטעטע (אין, אבל יש)

מיעיע (נשמע כמו שיבוש חמוד)

מכעכע

מלעלע

ממעמע (מממ…)

מנענע

מסעסע (אין, אבל אני מוחה)

מעעעע (יש חוק עזר עירוני נגד זה)

מפעפע

מצעצע

מקעקע

מרערע (אין אבל צריך להשמיש)

משעשע

מתעתע

עכשיו, תבחרו מילה אחת ותזמינו אותה לרקוד. גם מהקיימות וגם מאלה שלא, מה שבא לכם. איזה מילה בחרתם? כתבו, ספרו.

תגים:

10 תגובות to “שתי העינים פתוחות”

  1. ר. יעקובי Says:

    קולטים ישר שאת מזרחיה. שמועים טוב את הח' והע' מהמילים שכתבת. יענו שטיינר זה הגרוש לך, אה?

  2. טלי Says:

    מגעגע וגם מנענע.

    למה? ככה.

    (-:

  3. mooncatom Says:

    לר. יעקובי
    כל הכבוד על הזיהוי.
    זה קצת מזרחית לבודפשט…
    תודה

  4. mooncatom Says:

    לטלי
    אני יודעת למה:
    כי את אוהבת מצחיק קצת…
    גם אני!

  5. טל Says:

    אני מזמין את המלה "מועוע" לרקוד,
    היא נשמעת הכי מעניינת. :)

  6. mooncatom Says:

    לטל
    ושתדע לך,
    שהיא לא רק מעניינת,
    היא גם רקדנית
    מצויינת…
    יללה, תועועו!

  7. טלי Says:

    זה נכון שאני אוהבת מצחיק קצת, אבל הבחירה הספציפית הזאת היתה דוקא לגמרי רצינית. בחיי!

  8. mooncatom Says:

    אז תגעגעי הרצינות,
    וגם תנענעי ברצינות,
    כמו שאומרים אצלנו הצעירים:
    שייק איט בייבי…
    ואני, אני ילך ויחפש מי שיגעגע אותי!

  9. עינת Says:

    ניייס!
    משעשע!

    והחתלתול על תקן ספוג – מזעזע! :)

    אני בעד "מדעדע" – אחד שמקשקש המון ומתנהג כאילו הכול הכול הכול הוא יודע. ברור שהוא "מדעדע". לא?!

  10. mooncatom Says:

    אכן,
    משעשע אין לי אלא להודות.
    אני לא לקחתי את החתולתול קשה.
    ומדעדע זה בדיוק מה שאמרת.
    תודע.

כתיבת תגובה

