לבן. צהוב. סגול.

הלכתי מוקדם, לתפוס מקום בתור. אישה אחת עמדה כבר ליד הדלת של הדואר, מתנה צרותיה. אישה יפה מאוד שעושה שני דברים משונים, שקשורים אחד בשני. היא מחזיקה ביד מעטפה ריקה, מנופפת אותה מולי וצועקת: מי לא חטא נגדי, מי? אני בורחת לצד השני של הרחוב.

אחר כך, בפנים, היא עמדה לידי והמשיכה לדבר אל עצמה. דבריה, ערבוביה מקסימה ומעוררת פלצות של שירה, שטויות, קללות וחיבובים. כמו עפיפון קשור לחוט דקיק במיוחד היא מרחפת מעל האנשים העומדים בתור. פתאום נכנס לדואר גיא מרוז והיא מודיעה לכולנו שהנה היא תלך לגיא מרוז והוא יפסיק מיד עם כל העניין הזה. אני מחייכת, לא רק כי זה מצחיק אלא כי ידעתי שהיא תגיד את זה. אפילו אני הייתי אומרת את זה. אם הייתי קצת, אבל רק קצת, פחות מודעת לסביבה…

היא נעלבה ממני ונעשתה עויינת ואמרה שצריך להבין שהיא לא נכה ולא משוגעת, פשוט נעשה לה עוול. אחר כך הלכתי בשדירה אל הים וראיתי פרח, שנראה בדיוק כמו האישה הזו: יפה מעל לכל מידה, לא מתאים בכלל, לא מודע לעצמו ומעורר יפעה ופלצות. סוג של אירוס שמגיח מולך בלובן שלו, מטיח בך כתמים צהובים וליבו סגול כאב.

 

תגים:

7 תגובות to “לבן. צהוב. סגול.”

  1. whisper Says:

    כתוב כל כך, כל כך יפה ומרגש.
    כל כך כל כך שזה גרם לי לרצות
    להיות מילים של סלט מחשבות.

  2. mooncatom Says:

    תודה יקרה.
    שבת שלווה.

  3. טלי Says:

    סוג של וואו – התפעלות, דחייה, רתיעה, משיכה, פיוט – לא יודעת מי ומה יותר, אבל זה מה שעשתה לי הסיטואציה הזאת שלך, כלומר התיאור שלך של הסיטואציה.

    היא הלכה לגיא מרוז? מה הוא אמר? מעניין להיות מין כותל מערבי כזה, כשאתה בסה"כ רוצה לעשות סידורים בדואר…

  4. mooncatom Says:

    טלי,
    איזה יופי,
    מדבריך אין לי אלא להסיק
    שהצלחתי!
    כלומר בלהעביר בדיוק את הבליל הנ"ל
    שהרגשתי בעצמי, במפגש הזה.
    לא ראיתי אם היא הלכה אליו,
    כמוך, אני מקווה שהמסכן החף מפשע
    והחף מידיעה, ניצל…

    תודה!!!

  5. shaultweig Says:

    באמת נעשה לה ולנו עוול

    כמו שפקידת הסעד שעצרה את מרי לוטרנו אמרה שגם השכנה שלה היא דו קוטבית אבל השכנה שלה לא נבעלת לנערים.

    הקורבנות של בעלי הפרעת אישיות אנטי סוציאלית הם הזולת ולא המאובחנים בהפרעה.

    שאול

  6. mooncatom Says:

    לשאול
    אני מקווה שהבנת
    שהיחס שלי לאישה הוא אמפטי
    אם לא מרגישים את זה
    אז חבל…

  7. שאול Says:

    מיכל הדברים לא כוונו אלייך

להשאיר תגובה

