מהחוץ פנימה

לפעמים אני עולה במדרגות הביתה

ואני לא יודעת מי זו אני

ולאן אני עולה

ומה זה הביתה הזה.

אני מרגישה את המדרגות יורדות תחתי

אני מרגישה את המדרגות יורדות תחתי

אני מרגישה את המדרגות יורדות תחתי

ואין לי מושג.

 

תגים: ,

4 תגובות to “מהחוץ פנימה”

  1. whisper Says:

    הוי. מונכה
    הוי ואנחה
    והוי
    זה מה שהשירים שלך עושים

  2. mooncatom Says:

    אני מתה על התגובה הזו !!!

  3. שועי Says:

    הוי מצוין, בלוז עלייה במדרגות…
    צריך להלחין את זה

  4. mooncatom Says:

    זה שיר
    עם
    מנגינה
    בפנים,
    והאקורדים
    פשוטים.

להשאיר תגובה

