כבר אחת בלילה

ואני לא יכולה לישון

כי אני לא מצליחה להחליט

אם הלב שלי הוא כורסא אדומה ונוחה

שאני יושבת בה לבדי

או שבעוד רגע הוא יעיר

את כל הבניין בצריחות של פחד.

אבל אלוהים הוא קדוש, לא?

ואני קדושה כי נוצרתי בצלמו, לא?

וגם אם לכל דבר עכשיו יש צורה של שעון חול

וגם אם כל ניילון מתגלגל על הכביש

נראה כמו חתול דרוס,

וגם אם אני כחומר ביד העצב, גם אז

כל כוכב הוא מדרגה

 

 

 

תגים: , ,

2 תגובות to “כבר אחת בלילה”

  1. תמי Says:

    אחת
    בלילה

    אחת, שהלב שלה הוא כורסא צורחת :) איזה יופי

  2. mooncatom Says:

    כורסה יקרה,
    חיבוק לך,
    מאחת אחרת…

להשאיר תגובה

