אהבת מילים, אהבת אחיות

בנובמבר 2009 הבנתי את זה פתאום, זה זרח לי בראש וניצנץ ולא יכולתי לנוח עד שעשיתי את מה שכל כך התבקש: פתחתי לי בלוג משלי. ומאז השמחה שלי רק גדלה מיום ליום. והיום הרשומה המאה (100!), וזה חגיגי, ולא סתם חגיגי. אני מקדישה אותה לדורית אחותי ליום ההולדת שלה.

דורית אחותי נולדה חמש שנים אחרי, עד שהיא הגיעה הייתי לבד בעולם של מבוגרים, אני מתארת לעצמי שהייתי צמאה לדיבור עם עוד ילדה, וזה כנראה ההסבר לכך שיש לנו מין דיבור כזה בלתי נפסק, עד היום. שמה שמחבר אותנו נורא חזק הן המילים. דורית, כמוני, אוהבת מילים ומחוברת למילים בכלל ולמילונים בפרט: במקצוע שלה היא מתרגמת, מאנגלית לעברית ולהיפך, והיא תמיד הקוראת הראשונה של כל מה שאני כותבת. קוראת חכמה וחריפה ועם זאת חומלת ונדיבה.

אז דוֹרקָה, אני מביאה כאן קישור למשהו שאני יודעת שתאהבי כמוני, מילון מיוחד במינו שדרכו זורמת אהבה גדולה למילים, לספרים, להיסטוריה, לציור, להומור, להכל.

מ ז ל   ט ו ב   ו ה מ ו ן   א ה ב ה,   לך דורית אחותי!

       

 Pictorial Webster's    ~    http://vimeo.com/5228616

 

תגים: , ,

8 תגובות to “אהבת מילים, אהבת אחיות”

  1. מאיה Says:

    מצטרפת לברכות למחמאות ולאהבה

  2. דורית Says:

    תודה אחותי.
    ואיזו פנינה מצאת לכבודי. הנה, רמה כזו של מחויבות לדבר, של passion (מצטערת, אחת המילים שכבר שנים אני לא מוצאת לה תחליף נאות באמת בשפתנו), זה מה שאני רואה אצלך הרבה פעמים ועדיין מחפשת אצלי. איזה דבר מופלא, מהתהליך ועד התוצאה, כל כך הרבה התלהבות. מרומם.
    אוהבתותך
    אחותך

  3. שועי Says:

    מזל טוב לדורית ומזל טוב לבלוג
    ושמחה גדולה לנו הקוראים/ות
    (-:

  4. mooncatom Says:

    תודה שועי יקר,
    בשם דורית, בשם הבלוג ובשמי.
    כולנו גם מקווים שתמצא לך מעט זמן
    כדי לצפות בקישור המרגש הזה.
    אני עובדת עכשיו על כך, שהספר הזה יהיה בידי
    הכי מהר, יעיל ולא יקר שאפשרי… אני פשוט חייבת.
    שבוע טוב.

  5. whisper Says:

    מזל טוב מזל טוב גם ליומולדת וגם למאלדת!
    הסרטון מדהים, לא להאמין שיש אנשים עם
    devotion כזה.
    מה מונכה, את באמת מתכוונת לרכוש אחד כזה?
    שיואו, בהצלחה. נשמע לי כמו עונג עילאי.

  6. mooncatom Says:

    תודה לחישה,
    איזה כיף אה?
    אני נחושה בדעתי
    להשיג לי אחד!

  7. טלי Says:

    מזל טוב לפוסט המאה!

    ומזלטוב גם לאחותך. איזה יפה התמונה של הספר עם האוניה והסערה – מקסים מקסים מקסים! (-:

  8. mooncatom Says:

    תודה טלי,
    סערת החגיגות נמשכת עוד קצת בזכותך!

להשאיר תגובה

