[3] כמה זמן מקובל לחכות לקפה?

– זאת הפעם האחרונה שאני באה לכאן.

– נמאס לי מהמקום הזה.

– כמה עוד ישפילו אותנו, הא?

– סליחה, אפשר לבקש שינמיכו את המוסיקה?

– הקפה שלי הגיע קר לגמרי.

– נשבר לי.

– מה זה הסלט הזה, כמה עגבניות אפשר לשים בסלט אחד?

– אין איזה חוק בינלאומי בעניין הזה?

– נו כבר, מה עם הרוטב, קיבינימט.

– אח, העוגיה הזאת קשה כמו אבן, אני חושבת שנשברה לי שן.

– סליחה, קר נורא, אפשר לכבות את המזגן?

– למה רק שלוש פרוסות לחם, מה זה הקמצנות הזאת?

– טוב, נמאס לי לחכות, אני מבטלת את ההזמנה.

– המלצרית חרשת ועיוורת או שהיא רק עושה את עצמה?

– וואו, הטבח מאוהב, הרוטב הזה מה זה מלוח.

– אתן חושבות שיש חוק נגד החזרת מנות בפעם השלישית באותו יום?

– הי, תעזבי את הזית הזה, אני השארתי לי אותו לסוף. הי, שלא תעיזי.

– תגידי, היא לא מוכרת לך, זאת, שמה?

– זאת עם הסוודר הכחול? היא למדה איתנו תולדות האומנות.

– הא, עבדתי עליך, אכלתי לך את הזית!

– זונה, נו, תאכלו כבר, יאללה שלכן, איזה לאט אתן אוכלות.

– תגידי, זה ג'וק בחסה?

– כמה הוא מברבר בנייד הנודניק הזה, די, שקט.

– אתה מוכן בבקשה לסתום?

– אתה מוכן בבקשה לכבות את הסיגריה?

– כמה זמן מקובל לחכות לקפה?

– ככה בעולם אני מתכוונת.

– תעשי סימן של חשבון למלצרית.

– כבר חמש פעמים עשיתי לה סימן.

– אני לא משאירה שום טיפ.

– תגידו, חמש עשרה שקל לשלוש פרוסות לחם זה לא קצת מוגזם?

 

~~~

המילה של אתמול:   גֹּדֶל  ז' 1. עוצם, שיעור גדול של דבר. 2. (בהשאלה) כבוד, תפארת (הבו גודל לאלוהינו") 3. שנות הבגרות. 4. [במתמטיקה] שיעור, ערך, כמות מסוימת. 5. [באסטרונומיה] זוהרו של כוכב, כפי שהוא נראה לעינינו… [גֹּדֶל-, גֹּדֶלו]

2 תגובות to “[3] כמה זמן מקובל לחכות לקפה?”

  1. טלי Says:

    הקשר בין המילה לטקסט הוא כל פעם מפתיע ובלתי ניתן לחיזוי בעליל.

    (ועל חלק מהציטוטים אני מתחילה לתהות אם היית אתמול, כשהייתי עם חבריי בבית קפה…)

  2. mooncatom Says:

    הייתי,
    צותתתי,
    ציטטטי…
    חחח…
    דייקתי?
    הידד!

כתיבת תגובה

