[6] זוג יונות צהובות

במשך הרבה מאוד שנים הייתי שתים

והיה לנו רע מאוד ביחד.

אני חושבת שזה התחיל בערך בגיל שתים עשרה.

מאז שנהייתי שתים היינו עסוקות בלריב, כל הזמן

בוקר וערב, קיץ וחורף:

אם לא הייתי עסוקה בלהשמיץ את עצמי מאחורי גבי,

אז הייתי עסוקה בזריה של מלח על הפצעים שלי

ואם נחתי בין שתי הפעולות האלה

זה היה רק כי הייתי צריכה להחזיר לי קצת.

השנים האלה היו ביזבוז נוראי ושתינו מסכימות על זה היום,

אני מצטערת על זה בדיוק כמוני

אנחנו מחפשות איך לפצות אחת את השניה.

היא מכינה לי עוגות ומפטמת אותי, ואני אומרת לה:

לא נורא, אז לא תעשי יוגה הבוקר.

 

 

~~~

המילה של אתמול:  בֵּית מִדְרָש* 1. בית לימוד. 2. מקום ללימוד משנה ותלמוד וגם לתפילה. 3. סמינר, בית-ספר תיכון או על-תיכון להכשרה להוראה. 4. אסכולה, שיטה מיוחדת שרבים הולכים בעקבותיה. [בתי-מדרש, בתי-מדרשות]

6 תגובות to “[6] זוג יונות צהובות”

  1. טלי Says:

    עצוב. וגם מפחיד קצת, אבל מעניין מאוד.

    ואחרי שקלטתי באחור משווע את שיטת המילים, סחתיין עליך – פרשנות מאוד מקורית. מאוד!

  2. mooncatom Says:

    אוי,
    באמצע שיניתי את השם,
    מה את אומרת,
    את ראית את שני השמות,
    איזה יותר טוב?
    (ואם לא שמת לב, אז לא נורא…)

  3. טלילה Says:

    מקסים.
    ובדיוק בזמן.

  4. רותי Says:

    הי-זה מקסים אותי

  5. mooncatom Says:

    לטלילה היקרה
    ולרותי, ברוכה החדשה,
    תודה לכן.

    יש לי הרגשה,
    שנשים מכירות את זה טוב…
    נכון?

  6. mooncatom Says:

    אוי, זו רותי שלי
    אחותי, אהובתי,
    איזה פדיחקה!
    חיבוק!

להשאיר תגובה

