[10] קצווֹת

אתה זוכר מה זה סנקור? ברור. אז איך אתה היית אוכל את זה, מה השיטה שלך, חום קודם או לבן? הם בדירה שלה בתל אביב, שרועים מתחת למאוורר, מזיעים ושבעים, מאהבה ומפיצה שהזמינו, הכלבה מכרסמת את השאריות. הוא חושב רגע: אני? אני ישר הולך על מה שאני פחות אוהב, לגמור עם זה, כדי שאוכל אחר כך להתמסר למה שאני יותר אוהב. אז קודם כל הוניל ואז השוקולד. ואת? לי יש בעיה, כי אני אוהבת גם וגם, את המתיקות של הוניל וגם את המרירות של השוקולד, אז אני ביס מכאן וביס מכאן, עד הסוף. אתה יודע, שכשהייתי נערה אכלתי פעם שמונה סנקור אחד אחרי השני… אבל אתה מבין למה חשבתי על זה עכשיו? אני חושב שכן. כבר כמה שבועות שהיא רצה בין שני הקצוות, נפגשת איתו למתיקות שלהם, חוזרת אל אמא שלה, למרירות והאֶבֶל, לא יכולה להיות לגמרי איתו ולגמרי איתה. היא מאושרת כמו שלא היתה מעולם ועצובה כמעט באותה מידה.

 

 

~~~

המילה של אתמול:  לוּף  ז' צמח-בר בעל פקעת. עליו גדולים ודמויי-חץ. פרחיו יושבים על ציר מעובה ועטופים במתחל ששטחו הפנימי ארגמני או מנומר (Arum). [לוף-, לופים, לופי-]

 והערה: כשחיפשתי מה לעזאזל זה הלוף הזה ומה אני יכולה לעשות איתו, גיליתי שהפקעת שלו שימשה בימי קדם להפלה מלאכותית. משם כבר היה לי את הסיפור. הלוף הזה סגול כל כך, ולכן דימיינתי את הלילה ביער סגול.

4 תגובות to “[10] קצווֹת”

  1. whisper Says:

    איזה קטע, מונכה, זה פשוט מדהים,
    הייתי בטוחה שהמצאת את הקטע עם הפקעת,
    אני בהלם. זה עוד יותר מדהים ממה שחשבתי.
    והיום? אני מנחשת שהמילה היא שמונה, כי אין
    מצב שכתוב סנקור במילון…
    עוגת שמרים עם קקאו נאפת לה בתנור עכשיו
    עוגה ראשונה בדירה החדשה
    שבת שלום מונכה יקרה :)

  2. mooncatom Says:

    נשמע לי בית כמו שבית צריך להיות,
    ריח של עוגה נאפית
    ושמחה של עצמאות בלב.
    שבת שלום ושלווה.

  3. טלי Says:

    אני לא אהבתי את הביסקוויט של הסנקור, אבל אני זה לא דוגמא, גם לא אוהבת את העוגיה של הקרמבו…

    ואני מה זה לא מקורית אבל את דווקא כן, את מפתיעה אותי כל פעם מחדש עם הפרשנויות שאת מוצאת למילים.

  4. mooncatom Says:

    הי טלי,
    העלית כאן נושא
    שבכלל הזנחתי…
    הדיון אינו דיון, אם לא נוגעים בביסקוויט!
    טוב, אז עוד נצטרך לדון,
    ויש מה.

כתיבת תגובה

