[16] דברים בזוגות:

שני עצים, שתי ציפורים, שתי אֶלות אביב ושני חיוכים

.

               עץ אשכולית, שהופך לנברשת,

               כשהאור האחרון מנצנץ בעלים הגדולים והמבריקים

               כמו באלפי מינסרות, ועץ פקאן שרקום בקו עדין

               כנגד שמים ההולכים ומתכהים.

.

               שַחְרוּר עומד בו ושר אל העולם:

               שר אל הערב, היורד כל כך לאט,

               שר אל הענן, העובר כל כך לאט,

               שר אל מישהי שאינה נראית,

               מישהי שאולי מקשיבה, ואולי לא.

.

אלת האבן האדומה

אלת הלטאה

.

               מצחיק. אני משתקפת לחתולה בעיניים:

               לובשת חולצה אדומה, אני

               מחייכת אלי כפליים.

.

.

~~~

המילה של אתמול:  מְגֵרָה נ' תיבה המוכנסת ומוצאת בגרירה בארון או בשולחן או ברהיט אחר. [מגרת-, מגרות, מגרות-]

6 תגובות to “[16] דברים בזוגות:”

  1. whisper Says:

    איזה מזל שהוספת את החלק האחרון המצחיקי. כי הוא באמת מחויך למדי.
    השחרור היה עצבובי.

    אביב שמח לך מונכה.

  2. mooncatom Says:

    אוי,
    השחרור נשמע לך עצבובי?
    אני מקווה שזה עבר לו בינתיים…

    אביב פורח גם לך לחישה.

  3. שועי Says:

    מיכל, אני מתחיל להבין שמשהו בתהבוננות שלנו על העולם דומה
    בכמה וכמה אופנים… (צורות גיאומטריות בצמרות העצים?)
    אהבתי את שיר השחרור מאוד.

    מצפת הרחוקה ופרדסי רימוניה (ועם חיבור אינטרנטי מקרטע במיוחד), אני מאחל אביב שמח.

  4. mooncatom Says:

    תודה שועי,
    צפת אהובה עלי מאוד מאוד,
    תמסור ד"ש לאר"י…
    ולטבע החוגג שם מסביב.

  5. טלי Says:

    אני אוהבת את זה, שתדעי.

  6. mooncatom Says:

    אני שמחה, שתדעי את.

כתיבת תגובה

