סונֶטָה לשחרור הכתיבה

 

זה נחשב יוהרה, ולכן,

זה היה כמובן גם איסור.

כי לכתוב, להיות בכתיבה,

זה בעצם לחטוא, בדיבור.

 

וּלדבר, כך אבין זאת היום,

זה אומר את הסוד לגלות,

וזאת, הן ידעתי כבר אז,

מבלי דעת, שיש כאן סודות.

 

מאיסור שהפך לי לחוק,

עכשיו השיחרור הוא מתוק,

וּכתיבה היא פשוט חַיַי.

 

כי לנשום לא אחדל, ולשיר

לא אחדל, ואוסיף את עצמי להכיר,

ואמשיך, ואלך, אלַי.

 

תגים: ,

10 תגובות to “סונֶטָה לשחרור הכתיבה”

  1. whisper Says:

    מישהי כאן, כך נדמה לי, נהנית לאמץ מסגרות :)
    ואני תוהה, מה החוק הבא – מקמה?

  2. mooncatom Says:

    אני חושבת שאני אלך ישר על סימפוניה,
    אבל בלתי גמורה, שיהיה מעניין.
    אה, מה?
    כבר עשו את זה?
    שיט…

  3. whisper Says:

    אבל לא בעברית – הה הה!

  4. mooncatom Says:

    איזה מזל,
    הוקל לי מאוד.
    הה!

  5. שועי Says:

    מיכל ווויספר, אם יותר לי להתערב, סונטת זה"ב מנירוסטה זה הכי עדיף
    ומיכל כל זמן שאת לא מתעסקת באופרטות אני בעדך לגמרי (-:
    עוד דבר, אף פעם לא הבנתי את המלה הזאת בלוג, כלומר: אם מפעיל הבלוג אמור להיקרא: מבליג, זה לא ממש מעיד על מסעו לחירות פנימית
    אולי בלוג הוא שיבוש מכוון של המלה גבול, משום שכותבי בלוגים אישיים נוטים לשבר את הגבולות שהיו להם ערב התחלת כתיבת הבלוג, בעצם זה קורה כל הזמן.

  6. mooncatom Says:

    מה זה צדקת שועי,
    הסונטה שלי היא באמת יותר נירוסטה מזה"ב…
    אבל נהניתי לכתוב אותה,
    אני מתכוונת לנסות את כוחי גם בפנטום.
    את הפלינדרום אני משאירה לך, אולי באמת תדגים בהזדמנות?
    אופרטה?
    שתדע לך, שלעולם ל א !!
    והבלגה? תראה, אם מבליגים בסירה קטנה וחדת חרטום,
    בים טורקיז, עם כמה יורדי ים נחמדים וגם (יו הו הו) עם בקבוק של רום,
    אז מה רע?

  7. blissgirl Says:

    זה הזכיר לי מורה, רב בתיכון שאמר לנו שהחטא שלו הוא כתיבה (הכתיבה שלו היתה כתיבה על דברים ברומו של עולם עם שילוב של עולם הקודש, לא מי יודע מה איזה כתבי חטא..). הוא גם התכוון לזה במלוא חומרת העניין.
    גם אז זה הדהים אותי שהוא יכול להיות כל כך אכול אשמה על משהו כזה.

  8. mooncatom Says:

    הי אושרית,
    שמחה שבאת,
    מה שאת מספרת מדגים מצויין את איך שחינכו אותנו,
    וזה כנראה לא רקבעולם הדתי.
    לחטוא בכתיבה…
    מוזר הביטוי הזה, נכון? מה כאן חטא?

  9. whisper Says:

    החטא הוא שאת לא סופרת סתם מילים ואותיות שמישהו אחר אישר אותן
    אלא כותבת באמת את האמת שלך…

  10. mooncatom Says:

    סופרת סתם,
    או סתם סופרת…

כתיבת תגובה

