ואין לה מה

               .

               אין שום הבדל היא אמרה:

               אני אותה הילדה

               שהייתי אז כשלא יכולתי לראות

               ועדיין אינני מצליחה.

               אני אותה אחת שהייתי אז

               כשלא הצלחתי להגיד, ואני

               עדיין לא יכולה.

               אני בדיוק מי שהייתי: אני ילדה.

               ששוקעת במצולה שאין בה מילה

               שאין לה עור, ואין לה מה לעשות

               עם זה כשזה בא

               .

תגים: ,

14 תגובות to “ואין לה מה”

  1. שועי Says:

    זה נורא יפה וכואב, מצולה שאין בה מילה
    כמישהו שלמד משהו על מעמקי השתיקה

    ומי שאין לו עור
    צריך לעמוד בתור
    והאם בכלל מדי פעם
    חש הוא במחסור?

    (-:

  2. mooncatom Says:

    בהחלט,
    מחסור בעור…
    תודה שועי.

  3. המחסנאית Says:

    לא יודעת מה לומר מלבד זאת שקראתי, שהייתי כאן. המילים מרעידות נימים דקים. התמונות מקסימות וכואבות כאחת. אולי זה בדיוק העניין ומעשה הצירוף הזה שיאפשר לגדול. (וצירוף זה גם לזקק, לא? בנוסף לחיבור)

  4. mooncatom Says:

    כן, וואו, אף פעם לא חשבתי על זה,
    יפה נורא שצירוף זה חיבור וצירוף זה זיקוק…
    תודה מחסנאית,
    תודה.

  5. whisper Says:

    שהייתי כל כך עצובה כשקראתי את זה שלא הצלחתי להגיב אז
    כי הזדהיתי נורא עם האין עור והתמונות בכלל חרפוני אותי בזוך שלהן
    אז הנה אני מבצעת השלמות

  6. mooncatom Says:

    כן לחישה,
    מי כמוך יכולה להבין…
    תודה.

  7. טלי Says:

    צימררת אותי.

    עור יכול גם לגדול, לאט לאט…

    והתמונות האלה הן וואו אחד גדול אבל בשקט. את עשית?

  8. mooncatom Says:

    תודה טלינקה,
    זו באמת העבודה של החיים,
    לצמח ולעבות את העור,
    יחד עם מאמץ לשמר אותו דק ככל האפשר
    כדי שחוויית החיים תיספג במלואה,…

    התמונות הן של
    אלסה מורה, אמנית מדהימה ביותר,
    תכנסי לאתר שלה:
    http://elsita.typepad.com/

  9. בלוגולדת שנה שמח לבלוג וגם בעצם לי :) | החיים שאחרי האלימות המתמשכת Says:

    […] מיכל שטיינר אחותי למאבק היפנתה אותי ברוב חסדה אל עמותת רוח נשית, כאן בבלוג באחת התגובות שלה – מה שאומר קואצ'ינג וחיפוש עבודה ותודה ענקית למיכל כי לא הייתי מגיעה אליהן בדרך אחרת. […]

  10. mooncatom Says:

    הי
    לחישה בת שנה!

    מזל טוב,
    וחיבוק!

    וכתבתי לך ברכה אצלך כמובן…

  11. whisper Says:

    רק עכשיו ראיתי את המזל טוב והחיבוק, איזה כיף.
    מצחיק, לחישה בת שנה.
    מה קורה ללחישה כשהיא גדלה? למה היא הופכת?
    חיבוק חזרה.
    כל כך אוהבת ת'בלוג שלך.
    במילון שלי שהוא מילון מיוחד, כשפותחים את העמוד
    של המילה תענוג, ההגדרה היא:
    סלט מחשבות.

  12. mooncatom Says:

    תודה, ו…
    ל ב ר י א ו ת !

  13. A Says:

    פשוט נהדר
    [כמו ששמת לב הרגע גילית מחדש את הבלוג הזה- מחדש כי פעם קראתי בו רשומה או שתיים ועכשיו נתקלתי בו שוב ולא יכולה להפסיק]

    • mooncatom Says:

      איזה כיף, A חדשה.
      מזל שלא קראתי את זה בלילה,
      כי עכשיו זה עשה לי את הבוקר!
      ברוכה הבאה והמגיבה והנמצאת.
      ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

