חתולה שחורה [11]

שלוש ציפורים וטווס אחת

תגים:

8 תגובות to “חתולה שחורה [11]”

  1. memurmarot Says:

    היא לא שחורה, היא טורטית :-)
    אבל יפה מאוד…

  2. mooncatom Says:

    קודם כל אני חייבת להגיד
    שאין כמו לקבל ח י ו ך מהממורמרות!!!
    אבל מה זה טורטית? מה?
    אני יודעת שזה נקרא טריקולור
    אבל טורטית?
    כמו הוופלה ההיא?

    וחתולי מוסרת שהיא שמחה שחשבתן שהיא יפה…

    • memurmarot Says:

      בימים אלו, של גברים ארורים מארץ הנבלות,
      אכן קשה להוציא מאיתנו חיוך, אלא אם זה נוגע לחתולים ואז כמובן שאנחנו נמסות כמו חמאה ביום חמסין על השיש.
      יש לי גם חתולה כזו, ואכן סוג הגזע הוא "טורטית"
      הטריקולוריות הן חתולות שיש להן 3 צבעים מובחנים,
      הפרווה של הטורטיות נראית כמו של צבוע,
      והן שובבות לרוב, מקסימות ביותר, דעתניות וערסיות לא קטנות…

      • mooncatom Says:

        חיפשתי ומצאתי:
        tortoiseshell
        ככה באמת קוראים ליצור הזה שחי איתי כבר 11 שנים…
        זה סוג של צבעוניות שהזכיר הלמישהו צב. כן.
        למדתי משהו,
        איזה כיף,
        תודה לכן ממורמרות יקרות!!!

        גם חתולי מודה שהתיאור מדוייק,
        בעיקר ההגדרה ערסית לא קטנה…

  3. המחסנאית Says:

    והיא נראית גם כה נינוחה. היא כנראה אוהבת להיצטלם, ועוד יותר היא כנראה אוהבת להיות איפה שהיא נמצאת. צילום עם טוס מעניק לה הדר נסיכי.

  4. mooncatom Says:

    הי מחסנאית,
    לעומת כל התמונות המרוחות שלה
    (לא אוהבת להצטלם…)
    יש רק מעטות ברגוע,
    והיא נסיכה לחלוטין,
    רק מה, נסיכה נויירוטית…

    חתולי מודה לך על הפירגון!

  5. טלי Says:

    ואני התלהבתי דוקא מהרקע… מהכסא היפה הזה עם הציפורים. יונים? ומהדבר המלכותי בורדו הזה. כסא? כיסוי מיטה? לא יודעת אבל זה יפה.

  6. mooncatom Says:

    תודה טלי,
    הכיסא הוא ציור שלי, (וגם שיפוץ וריפוד שלי),
    והכיסוי של הספה הוא הכיסוי של הספה…
    (פעם בכמה חודשים מחליפה, שיהיה לי מעניין)

כתיבת תגובה

