חיים סודיים

תגים:

18 תגובות to “חיים סודיים”

  1. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    זה כל כך מסתורי שאין מה לומר
    ולכן אמתין על כסאי, עד שהשמש הקרטונית תייבש את הכבסים
    והדמויות הקטנות ילבשו את הבגדים היבשים
    והכלב והחתול– לאן הם הלכו
    ולאן מתגלגלים כל הימים?

  2. שרון Says:

    מעולה! אהבתי מאוד.

  3. mooncatom Says:

    שועי יקר,
    כמו שהעבודות האלה חנקו בגרוני
    לראשונה כשראיתי אותן,
    כך אתה עכשיו בתגובתך.
    כי באמת, לאן,
    לאן מתגלגלים כל הימים?
    הם מתגלגלים עם נייר הטואלט,
    עד שהוא נגמר ונשאר רק הגליל…
    זיהיתַ?

  4. mooncatom Says:

    שרון,
    ואתה זיהיתַ?

  5. אומנית זעירה Says:

    פשוט מדהים ביופיו ! כל כך עושה חשק לבקר בפנים!
    יש סיורים מאורגנים?

  6. mooncatom Says:

    הי אומנית, תמר,
    אצלך עכשיו לילה לא?
    ידעתי שתאהבתי את זה…
    הנה האתר של היוצרת,
    שהיא ציירת וגם סוג של
    אומנית זעירה:
    http://www.anastassia-elias.com/
    לילה טוב!

  7. mooncatom Says:

    איזה יופי,
    בדיוק לזה התכוונתי!
    תודה שועי!

    שיניתי את זה ללינק בלבד,
    החלטה עקרונית שלי לגבי הבלוג,
    אבל כדאי לכולם לראות,
    כנסו כנסו…

  8. שועי Says:

    מיכל,
    לשאלתך, לא, לא זיהיתי, והנה אנשים מגולגלים מסוג קצת אחר

  9. המחסנאית Says:

    זה כל כך כל כך יפה.
    תודה על האפשרות להצצה לחיים סודיים (וגם זעירים וכתומים )
    תודה על היכרות עם האומנית

  10. mooncatom Says:

    בבקשה ובשמחה ביותר!

  11. אומנית זעירה Says:

    גם את שאר הדברים שלה נפלאים, תענוג להתחיל וגם לסיים עם זה את היום!

  12. mooncatom Says:

    הידד,
    חלומות נעימים.

  13. מרית בן ישראל Says:

    זה מקסים, בייחוד איך שהאור זורח על כולנו בלי להבדיל בין גדול לקטן.

    וכיוון שהגעתי קצת במאוחר (אני לא עומדת בקצב) הבאתי גם מתנה, שאני חושבת שאת הכי תדעי להעריך אותה, מכל מיני סיבות. קיבלתי אותה מחברתי מירי פארי ורציתי לכתוב עליה בעצמי אבל נרתעתי מכל פתקי ושלטי ההגנה והזכויות.

    http://www.diemchau.com/plates16.html

  14. mooncatom Says:

    הי מרית, ראש עציץ יקרה,
    איזה מתנה מדהימיישן!!!
    תודה
    תבואי
    תמיד!

    וכן, אני יודעת שקשה לעמוד בקצב שלי,
    גם אני לא תמיד מצליחה…

  15. טלי Says:

    וגם אני לא…
    אבל אני עושה השלמות לאחור.

    מה? זה גליל של נייר טואלט? לא הייתי מנחשת בחיים אבל זה כה יפה וקסום ועדין וקטן ו…איך את מוצאת את כל הדברים המבריקים האלה?!?

    כלומר – תמשיכי, תמשיכי, אפילו שאני לא עומדת בקצב…

  16. mooncatom Says:

    תודה טלי יקרה,
    על כל הבונבוניירה הנפלאה,
    התענגתי על כל תגובה ותגובה
    על כל בונבון וממתק,
    היה נפלא ה"בולמוס" הזה…
    אני מסתובבת לי ברחבי
    הסופרמרקט האינטרגלקטי אינטרנטי
    ואוספת בסל הקש הגדול שלי
    את כל הדברים שיפים ומרגשים
    בשביל להביא לכאן לשמח את כולם.

    אז תיהני!

  17. טלי Says:

    איזה כיף שיש לנו חפשנית כזאת!

    את הבאת את הבונבוניירה, התבלבלת….(-:

  18. mooncatom Says:

    תודה
    טלי
    יקרה.

להשאיר תגובה

