עברית שפה שאפה!

אתם יודעים מהו 'העץ הנדיף'? ומה זה 'ניאון נאצי' אתם יודעים? ו'אינטרנט אלחוקי'? ו'שגלולית'? אם אתם יודעים אז יופי לכם! אם לא, אני שמחה להיות זו שתגלה לכם.

 

יש מקום, בפינת הרחוב הסמוכה לכאן ממש, בו נפגשים אנשים ונשים שאוהבים את השפה העברית אהבת נפש. הם אוהבים אותה כל כך שהם משחקים איתה ולשׁים אותה ועושים בה צורות ומוציאים לה את המיץ והיא בעצמה לפעמים לא מכירה את עצמה כשהיא מסתכלת בראי אחרי שהם עשו לה אהבה. כן, למקום הזה קוראים 'דורבנות' וזה מקום שבהחלט דוקר ומאתגר ומדרבן את העברית קדימה והלאה עם מבט משועשע אל אחורה ולצדדים גם. יש שם גם דיבורים של פיפי קקה ויש שם גסויות והכל פשוט בכיף. אין מילה בעברית לכיף, 'צטערת… האתר שנקרא 'דורבנות' ומכריז על עצמו בשמחה כמקום של 'אנשים שנושכים את השפה, מילון לסלנג עברי ותחדישי שפה', הוא פשוט המקום בשבילכם אם אתם אוהבים עברית ואוהבים לצחוק ואוהבים גם לשלב בין שני הדברים.

                  

אז אם אתם רוצים לדעת מהן המילים שהבאתי בהתחלה, תיאלצו לכתת רגלכם וללחוץ עכברכם בדיוק כאן: 'דורבנות', תיהנו ו…

אל תגידו שאני שלחתי אתכם.

 

תגים: , ,

12 תגובות to “עברית שפה שאפה!”

  1. שוֹעִי Says:

    הו מצוין, למצוא כמה אחיות ואחים לאחד מתחביביי הגדולים
    לפי העניוּת של דעתי, זאת אומרת
    למשל כאשר אביב גפן/נורית גלרון היו שרים: ואולי אתה פה חסר לי
    אני הייתי שר: ואולי אתה כח סרבי (ימי מלמחת האזרחים/ג'ינוסייד בבוסניה)
    או בגרסא אחרת: ואולי אתה פוחצ'בסקי
    אתה פה, אתה שם, ובכל זאת אתה פוחצ'בסקי.
    (-:

  2. mooncatom Says:

    אח שועי,
    אתה פה אתה שם,
    אתה כל כך כל כך
    פוחצ'בסקי!!!
    אני בטוחה ש'דורבנות'
    עוד יעניקו לך רגעי עונג
    מדי יום ביומו, כמו לי.
    ותיזהר,
    זה ממכר…

  3. תמי ברקאי Says:

    זה ממש פוסט כדורבנות!
    מכירה ואוהבת את האתר.
    ואיזה כיף וזכות להכיר עוד אנשים שאוהבים מילים, שיודעים להקשיב למילים, לאנשים, לשחק ולהוציא מתוך מילה עוד הרבה יותר ממה שהיא חשבה שהיא אומרת.

  4. mooncatom Says:

    איזה כיף!
    יללה,
    להתראות דורבנות!
    (שזה גם מכיל בתוכו את הבּנות,
    אז מה אפשר לבקש יותר?!)

  5. טלי Says:

    חשבתי שאני כבר מכורה ליותר מדי דברים באינטרטנט הזה, וגם בקצב שלהם (אהממ אהמממ) אני לא עומדת…

    שמעתי על דורבנות, אבל למען שלום הציבור אני מדחיקה את השמועה.

    שועי, הפלתני מצחוק כרגיל עם הזמירות האלה. נדמה לי שזה דוקא שייך לאתר אבטיח (אני יודע זאת היום), לא בטוחה אם הוא עדיין קיים אבל שווה חיפוש…

    (-:

  6. רות Says:

    מיכו, נחת? מה נחת? מה נה חמה?
    אתר כדרבנות.
    שבת שלום ומי ברח.

  7. mooncatom Says:

    ל ט ל י

    תמיד יש מקום
    לקינוח…
    אחרי שקוראים דיכאונות
    אצלך ואצל שועי וטלילה,
    הולכים קצת ל'דורבנות'
    לנוח.

    ל ר ו ת

    שבת שלום ומנומך.

  8. אומנית זעירה Says:

    דורבנות אתר חביב מאוד. מאסז' מינורי לסופו של יום.
    מדי פעם , מצאתי שם גם יציאות סקסיסטיות / גזעניות, לא רמה הכי גבוהה – אבל בסה"כ – איו ספק – מעורר השראה!

  9. המחסנאית Says:

    אכן מאגר עשיר ומשעשע.
    אני אפילו מכירה תורמים (בקטן, ביטוי או שניים, שאיני זוכרת כרגע).

  10. mooncatom Says:

    אוי,
    גם אני צריכה כינוי שמסתיים ב'ית'
    אולי 'ברברנית' אה?

    אומנית ומחסנאית,
    שמחה שגם אתן דוברות דורבנית…

    ל ת מ ר

    את יודעת איך זה
    כשגברים מדברים ביניהם
    ונדמה להם שאף אישה לא מקשיבה?!
    אז ככה לפעמים זה נשמע שם.
    נו, שיהיה.

    ל מ ח ס נ א י ת

    כמו בהרבה דברים שקשורים לידע,
    הביטויים האלה נשלפים
    בדיוק ברגע שנזקקים להם…

  11. bddaba Says:

    הייתי חייב לבדוק את השגלולית ואת הניאון נאצי, מעולה, אחלה אתר, תודה על הלינק

  12. mooncatom Says:

    יופי,
    עוד חבר במועדון הדורבנים,
    (יש גם כמה דורבנות…)
    תיהנה!

כתיבת תגובה

