ירוקים ועגולים

 .

.

.

.

.

.

13 תגובות to “ירוקים ועגולים”

  1. bddaba Says:

    שלושת העליונים, מיכל, במיוחד שני העליונים, אותם אני אוהב במיוחד. העליון ביותר הוא איור נהדר, תוכלי לספר עליו משהו? והצילום השני- מקסים, הגן הזה, העיגול בקיר, מופלא.

  2. mooncatom Says:

    איזה כיף שאתה אוהב
    את המציאות המופלאות שלי
    משיטוטי בשווקים האינסופיים של הרשת.
    כשעוברים עם הסמן מעל התמונה/איור
    מופיע השם של האמן, אני מקווה
    שזה עובד ככה גם במחשב שלך.
    האמן של האיור הראשון tommy stockel
    כל מה שאני יודעת זה שהוא מדנמרק
    הצילום של המעבר העגול צולם בסין
    ע"י מישהו שקורא לעצמו wandering dune
    ומצאתי את זה בפליקר.

  3. bddaba Says:

    תודה. כן, רואה את השמות. מאייר דני, מעניין. לא מפתיע אותי כמובן שהמעבר העגול הוא מסין, אמנם חשבתי יפן, אבל זה המזרח הרחוק, ברור, יש להם גנים מופלאים וראש אחר.

  4. mooncatom Says:

    תסתכל, הפתח העגול בכמה וריאציות:

  5. iris Says:

    היי מיכל יקרה, מזמן לא נפגשנו. יפה לך העגול הזה. מושלם :)

  6. mooncatom Says:

    איריס יקרה,
    אז ניפגש
    בקרוב.
    מבטיחה!

  7. טלי Says:

    ויפים, שכחת להוסיף – ירוקים ועגולים ויפים.

    הכי הכי הראשון והשני (-:

  8. mooncatom Says:

    יפה,
    אני רואה שיש כאן תמימות דעים…
    אז תציצי בלינק שכתבתי לשרון,
    זה מעניין הפתחים העגולים האלה בסין.
    תודה
    טלי.

  9. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    כמו שמה שיותר עמוק יותר כחול
    ככה, מה שיותר עגול יותר ירוק?

  10. mooncatom Says:

    קכון,
    כמה שיותר צחול
    יותר ידוק
    וכמה שיותר עגוז
    יותר דנוק!

    באחריות.

    אוי עלה לי הטרופית ענבים לראש…
    היק.

  11. שועי Says:

    (-:

  12. טלי Says:

    עכשיו הכל מתחבר, עכשיו אני מבינה, באחור אופנתי של איזה 25 שנה, למה העדפתי טרופית תפוחים (כשלא היה ענבים) מה למה? בשל תפוח!

    (-:

  13. mooncatom Says:

    "בשל תפוח אַת אהבתי…"
    וחוץ מזה,
    לא רצית ליפול בטרופית ענבים
    ולהגיע לאן שאני אמש,
    זה היה מחזה עגום…

כתיבת תגובה

