טנא

השנה הטנא שלי מלא מתמיד. יש בו דברים טריים, רעננים ומשמחים מאוד, ואני רוצה לספר על אחד, שקורה ממש ממש עכשיו. הוצאת כינרת (כינרת זמורה-ביתן, דביר. מוציאים לאור, זה השם המלא) מוציאה לקראת שבוע הספר ההולך וקרב, קטלוג מיוחד במינו, שיבשר לעולם (המחכה בנשימה עצורה כמובן) על עשרה נשים וגברים, שהשנה יוצאים ספרי הביכורים שלהם. ואיזה כיף לי, גם אני בקטלוג הזה!

לכבוד הקטלוג, שנקרא 'בכורה 2010', קרה עוד משהו משמח, שלא קורה לי לעיתים קרובות. טוב, האמת היא שזה לא קרה לי אף פעם… צילמו אותי! ממש. איפרו אותי וצלם מקצועי (אלון סיגוי, צלם מוכשר ואיש נחמד נורא שהפך את כל החוויה המלחיצה, לנעימה) צילם ויצאה תמונה ממש בסדר. אז לכבוד הספר ולכבוד הקטלוג ולכבוד חג הביכורים והטנא המלא ולכבוד חצי שנה לבלוג, החלטתי לשים סוף סוף תמונה שלי בדף ה'אודות'. אז הנה, אני כאן ואני שמחה.

 

ועוד משהו לחג הקציר, 'harvest moon', שיר של ניל יאנג שאני אוהבת.

חג שמח.

תגים: , ,

22 תגובות to “טנא”

  1. תמי ברקאי Says:

    מיכלי את מאד יפה,
    וגם השיר של ניל יאנג,
    ואיזה יופי שאת חלק מהטנא של הוצאת ספרים!
    ראיתי את שאר התמונות של קטלוג הביכורים ובכלל את בחברה טובה שם,
    להוצאה יש טעם טוב
    ואני מחכה כבר לקרוא את הביכור שלך.

  2. mooncatom Says:

    תמיצ'
    איזה כיף שאת הראשונה שמגיבה…
    ותודה על דיברי החיבובין
    (עלמה העירה לי שאין מילה כזו?!)
    גם אני כבר מחכה לביכור שלי.
    חיבוק

  3. תמי ברקאי Says:

    בוודאי שיש מילה כזו.
    חיבובין. כמו נימוסין
    כמו שיבובין
    כמו חיבוקין.

  4. mooncatom Says:

    רקיקין
    ותופינין…

  5. bddaba Says:

    אחלה תמונה, אחלה חדשות, אחלה טנא, בשורות טובות, ואחלה שיר של אחלה זמר-כותב-אמן גדול, בהצלחה ובהנאה

  6. מאיה Says:

    איזה כיף, אני אוהבת אותך ככה!

  7. mooncatom Says:

    ל ש ר ו ן

    אחלה של תגובה ואיחולים,
    תודה!

    ל מ א י ה

    אני אוהבת אותך ככה
    יותר!

  8. טלי Says:

    מיכלינקה, קולולולו!

    מותר לגלות שראיתי את זה לראשונה בפייסבוק?… איזה בום של וואו היה לי להקליק על התמונה במקרה מוחלט ולגלות שזו את….

    את יפה ושמחה וזוהרת והספר, הספר, הספר, אני מחכה לו כבר בסקרנות גדולה!

    כן ירבו ביכורים ופירות מכל הסוגים והמינים (-:

  9. שועי Says:

    טוב-טוב,חדשות-חדשות, כל המלים באות לי בזוגות זוגות
    קפצתי לאודות, ודי צחקתי,כי כך בערך (אם אומר בדיוק זה תהיה הרי הגזמה) דימיתי לי אותך.
    והשיר של ניל יאנג, באמת מוכיח שאת כנראה רומנטיקנית חסרת-תקנה
    לעומת זאת,התמונה מוכיחה שזה עדיין לא בא על חשבון החיוך.
    מחכה לראות איך כל אלו ילבשו צורה בספר שלך.
    חג שמייח.

  10. המחסנאית Says:

    איזה יופי.
    איזו תמונה יפה.
    איזה ירח כתום מופלא
    והרבה קישוטים שיפים לחג בפתח .
    חג של קציר וביכורים. סיומות והתחלות חדשות.

  11. mooncatom Says:

    ל ט ל י נ ק ה

    אין כמוך,
    זו את, את, שהקלת עלי כל כך
    את הצעד הלא קל הזה.
    תודה גדולה,
    וגם על המחמאות והאיחולים.

    ל ש ו ע י

    תודה-תודה
    מצחיק, לפני שהעליתי את התמונה,
    שאלתי את עצמי איך אני ארגיש
    אם מישהו יגיד ש:
    תיארתי לעצמי אותך ככה.
    אז עכשיו אני יודעת.
    אני שמחה-שמחה.
    זה נעים-נעים.
    ושוב
    תודה-תודה.

    ל מ ח ס נ א י ת

    תודה על המילים הטובות,
    אני מרגישה קצת
    כמו טנא מלא וגדוש בעצמי:
    בשמחה, בתודה ובאהבה.

  12. דורית Says:

    את כאן, ואת שמחה, ואת יפה ותהני מזה לגמרי לגמרי, ממש כאן ועכשיו, ולפחות אחד מהמשפטים של מיה אנג'לו נתגלה ממש היום כנכון (כשאני מחליטה משהו בלב פתוח, לרוב מדובר בהחלטה נכונה)
    אז נתראה בבלינץ'

  13. רויטל כרם Says:

    היי.
    אני ממשיכה להנות מהבית שלך ומהתמונות על הקירות.
    בסלון תלוי צילום מקסים-פורטרט של סופרת בשחור לבן.
    ברשותך התחלתי קצת להכיר את השכנים.
    חג שבועות שמח.

  14. mooncatom Says:

    ל ד ו ר ק ה

    תודה אחותי אהובתי,
    ולגבי מאיה אנג'לו (שהשם שלה כבר טוב לנו, הא?)
    היא הרי אישה פשוטה וחכמה…
    בלינץ' זה ענק!!
    הֶלחם (ביטוי דורבני) של בלינצ'ס ובראנץ'…

    ל ר ו י ט ל

    אני שמחה לארח אותך בביתי הוירטואלי,
    אבל תיקון טעות:
    התמונה (סופרת? מי? איפה? אמא'לה!)
    לא תלויה בסלון. היא באלבום, על המדף…
    תודה תודה
    ולהתראות במטבח,
    שם אני מגישה את הסלט.

  15. אומנית זעירה Says:

    איזה יופי מיכל! ברכות!
    התמונה ממש יפה וניראית מקצועית מאוד – אומנותית!

    יש רק דבר אחד שלא הבנתי איך – זה יכול להיות שמתחת לתמונה כתוב שאת בת 47?
    חייבת להיות טעות או בתמונה או בגיל.
    התמונה היא של מקסימום בת 30…….

    שבועות שמח ובהצלחה!

  16. mooncatom Says:

    אחחח, תמר,
    תודה על כל המחמאות!
    בואי ואגלה לך סוד,
    שמו עלי המון המון מייק אפ
    ובלעדיו, נו בלעדיו אני נראית,
    בת
    31
    לפחות…

    חג שמח!

  17. whisper Says:

    מונכה, איזה שוונג של חגיגות כאן :)
    יופי טופי
    והעיניים המחייכות האלה חיוך שדוני
    שכבר עושה לי חשק לצחוק כי בטח
    בטח עוד שנייה ורבע תשלפי עוד
    הפתעה מהכובע…
    וחג צמח גם
    וניל יאנג מצויין

  18. mooncatom Says:

    לחישה יקרה
    תודה,
    אם עשיתי לך חשק לצחוק,
    אז הכל הכל היה שווה!
    שמחה לשמוע.
    שיהיה חג שמח ושלֶו.

  19. rutiyon Says:

    יפיפיה.

  20. mooncatom Says:

    רותי
    איזה יופי
    כתבת לי מילה!!!
    ועוד איזה מילה!!!
    תבורכי,
    תודה.

  21. גילת Says:

    ראיתי את הזר על הדלת, לכבוד הביכורים שלך.
    בעצם רציתי לכתוב על הגופיה עם הכתפיות הנופלות. גם אני מכירה אחת לא בת עשרים, עוד לא בת ארבע עשרה. לכל הגופיות שלה, מחוברת התנועה האוטומטית הזאת שמסדרת בינתיים את הכתפיות. עד שתגדל.

  22. mooncatom Says:

    גילת יקרה שלי,
    אני שמחה שראית את הזרים שלך
    מקשטים את החג שלי.
    וההיא, היפה, ששמה כשמי,
    תמסרי לה דרישת שלום ממני.
    טוב שבאת!

כתיבת תגובה

