חתולה שחורה [13]

~    העיגול המושלם   ~

~    על מה חולמת חתולת זהב?   ~

 

תגים:

6 תגובות to “חתולה שחורה [13]”

  1. תמי ברקאי Says:

    נראה לי שחתולים שישנים בעיגול כבר נמצאים במצב די חלומי בפני עצמו
    מה עוד אפשר לרצות??

  2. mooncatom Says:

    האמת?
    רק לשים את הראש בדיוק באמצע העיגול
    ולהרגיש את הגיררררגורררר…
    זה הכל.

    נכון נמירת לוטוס?

  3. תמי ברקאי Says:

    בדיוק. זה
    ובמיוחד אם מישהו שאוהב את החתול בעיגול
    מתכרבל איתו, או לידו או מתחתיו,
    אז החתול בעיגול מרוצה עוד יותר אפילו.

  4. mooncatom Says:

    אני שומעת גירגורים…
    כן, אני שומעת אותם.

  5. שחר שילוח Says:

    כשהחתול הכתום שלי ישן בעיגול אבל מיישר רגליים הוא נראה כמו שרימפ!
    הזדהתי עמאוד ם מה שענית לי בספירלה

  6. mooncatom Says:

    אוי!
    והוא יודע את זה?
    חתול כתום שרימפסי
    יאמי.

להשאיר תגובה

