לקט, שיכחה, ויופי שרצוי לחלוק

 

מאי כמעט נגמר, אבל יש עוד כמה עיגולים,

שלא הספקתי והם יפים מכדי לוותר.

קורי עכביש זורחים של סימֶן ג'ון,

אקליפטוס נוכח נעדר של רות זקצר,

ביסקוויט של בּלוּבּלוּ,

ופאי גאוני שאני לא יודעת מי עשה אותו,

אבל אכלתי רק קצת…

 

וגם עוד משהו,

חדש

ומרגש.

9 תגובות to “לקט, שיכחה, ויופי שרצוי לחלוק”

  1. המחסנאית Says:

    איזה יופי שלא שכחת.

    הקורים מדהימים.

    תתחדשי על הקורשה. מה זה הולך להיות? שמיכה? כיסוי?

    זו את עם הלאק הוורוד?

  2. mooncatom Says:

    תודה מחסנאית,
    כן זו אני עם לק וורוד,
    מגלה את נפלאות הסריגה במסרגה אחת,
    לומדת את רזיה, צוברת ריבועים (שמתחילים מעיגול),
    ונראה, נראה איך זה יתפתח…

  3. iris Says:

    בוקר טוב לגברת לק וורוד, עמלה עמלה ופורסת לנו את הקשירות, הקשרים והקישורים המרכיבים את חייך. שיהיה לך שבוע טוב ורענן. מחכה לראות אותך שוב. איריס

  4. רות Says:

    תודה מיכו.
    הוורוד הזה , ממש ללעוס אותן.

    סריגת מסרגה אחת זה עונג. עוד בשנות השבעים נודעה בעונג שלהו. המיטה קבלה כיסוי, הגוף קבל ווסט ארוך עשוי ריבועים, סלים מריבועים. אחר כל נעלם הסיפוק ונותרנו עם רבבות כיפות סרוגות ללא ראשים. ועכשיו זה חוזר. הראשים, הכיפות. ק…רו…ש…ה.

  5. mooncatom Says:

    זה מה זה נחמד
    שכולכן מתייחסות ללק הוורוד,
    חברותי חדות ההבחנה,
    ובכן אני והלק סורגים.

    ל א י ר י ס

    קשרים, קישורים,
    פלונטרים ושאר עניינים…
    תודה.

    ל ר ו ת

    יש לי קראש על קרושה,
    וזה כנראה בגלל,
    שלא סרגתי בשנות השבעים!
    וכיפה? לא. אולי אדומה…
    אני אוהבת את זה, שיש חוט אחד
    ופתאום יש משהו עם נפח,
    זה כמו שירה, לא?
    …עוד תראי.
    תודה.

    ושבוע טוב לכן חברות.

  6. טלי Says:

    תתחדשי על הסריגה! (-:

    וקורי העכביש הם משהו משהו (מכירה "בוטיק סיגי וחוט" של נורית זרחי?…)

    וגם הפאי. אין על פאי לימון ואין על פרשנות כזאת, למרות שאני שונאת סטטיסטיקה!

  7. mooncatom Says:

    הי טלי,
    שמחה שאהבת את הסלט שלי היום,
    מה שנחמד זה שהפאי לימון…
    גם כן שונא סטטיסטיקה!!!
    (ואני, אפילו לא ממש יודעת מה זה…)
    תודה,
    ושבוע טוב.

  8. bddaba Says:

    יפהפה, הכל, במיוחד קורי העכביש, והאקליפטוס הנעדר

  9. mooncatom Says:

    נכון שרון,
    האקליפטוס הוא צילום של חברתי רות
    והקורי עכביש, תיכנס לאתר של הצלם הזה,
    אני חושבת שזה עוד איזה סקנדינבי…
    הוא באמת מצויין.

להשאיר תגובה

