ועוד אחד!

 

תם ונשלם, עבר חודש מאי,

שהתחיל בכוס תה ונגמר בחיוך אחרון ופרידה…

 לקינוח:

שלושים עיגולים צהובים 

ועוד אחד!

 

    

 

אז אני אומרת שלום לעיגולים,

הם עוד יחזרו בצורות חדשות ומרגשות, כפי שנרמז אתמול,

אבל זה יקרה רק בסוף הקיץ.

מחר הוא מתחיל אתם יודעים, הקיץ. ומתחיל גם משהו חדש.  רמז.

 

13 תגובות to “ועוד אחד!”

  1. טלי Says:

    לאור החדשות שעושות לי גוש בבטן – לא עיגול אלא גוש כאב והלם, העיגולים שלך ובעיקר הסמיילי נחוצים כמו אויר…תודה!

  2. mooncatom Says:

    טלי יקרה,
    אני קמתי בבוקר
    ועשיתי את שלי,
    וכדרכי לא הסתכלתי בכלל החוצה
    כלומר לא פתחתי שום חדשות.
    עבר מעלי בטירטור, מסוק צבאי גדול
    שאצלי תמיד מדליק נורות אדומות…
    ועדיין לא הבחנתי בכלום.
    רק כשראיתי את תגובתך הלכתי לראות על מה את מדברת
    ואני כל כך מבולבלת עכשיו… מצד אחד זה מחריד, ומה אני כאן
    עם כל השטיות שלי? ומצד שני את אומרת שהיית צריכה את החיוך,
    אז אולי זה יצא לטובה?
    אוף, איזה פלונטר.
    איזה.

  3. רות Says:

    ברכות לסיום העיגול המרתק והמחייך.
    האם את עוברת עכשיו ל"שפיצים", אמריקאי בפריז יושב על השפיץ של האייפל?
    גרשויין לא גר במדינת היהודים ועל "ספינת האהבה" עושים מלחמה.מבאס כל שפיץ משערי.

  4. המחסנאית Says:

    אני במצב רוח על הפנים.
    המארג העשיר והצבעוני הזה של ריבועי הימים והזכרון של מה שנמצא מאחוריהם נותן תחושה של מה שישנו בחיינו , של מה שהבאת לחיינו לצד טירוף, רשעות, אוויליות שמביאים אחרים.
    טוב שיש עיגול כזה של סמיילי המקורי. מחיך ומאיר תמיד.

  5. mooncatom Says:

    הי בנות,
    מצטערת שככה יצא,
    אני חוגגת והים נשרף.

    ל ר ו ת

    זה באמת היה עיגול מרתק,
    תודה שהסתובבת איתי
    איזה מזל שגרשווין לא גר במדינת היהודים
    אבל הוא כתב את 'רפסודיה ב כ ח ו ל…
    ואם זה לא היה כל כך עצוב
    זה היה יכול להיות מצחיק.

    ל מ ח ס נ א י ת

    תודה שראית את זה ככה
    באור החיובי הזה,
    כן, גם בתוך הטירוף צריך לזכור את החיים
    והם עשויים גם מזה.
    סמיילי המקורי מחייך אלייך!

  6. שחר שילוח Says:

    אני מתקשה לעמוד בקצב שלך… הקולאז' מקסים

  7. mooncatom Says:

    הי שחר,
    זה בסדר,
    אף אחד לא עומד בקצב שלי,
    אפילו אני, לפעמים…
    תודה!

  8. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    מאי הוא החמישי
    אצל אפלטון בדיאלוג טימיאוס מדובר בבריאה של חמישה עולמות
    צורת הקוסמוס לדידו היא עגולה או כדורית
    וכדאי להמשיך עוד ארבעה ימים עד ה-35
    במאי
    (-:

  9. mooncatom Says:

    שועי שועי,
    אני רואה שגם אתה היום השכמת קום,
    או שאולי מעולם לא הלכת לישון…
    עולמנו עגול
    וגם כחול!
    אני הלכתי לים ועוד מעט תראה
    מה הבאתי לך משם.
    וב-35 במאי אנחנו נחגוג,
    בוודאי ובוודאי.

  10. עידית פארן Says:

    זה יפה כל כך,
    סתם, בזבוז לכתוב לך תגובה
    הייתי מראה לך את החיוך!!!
    (שלי אלא של מי)

  11. mooncatom Says:

    הי עידית,
    איזה כיף!
    למה את אומרת ביזבוז?
    אני מה זה שמחה.
    נהיית סמיילי?
    נ ה ד ר !!!

  12. אמא Says:

    הכל כלכך יפה ופיוטי שממש מעלה לי דמעות לגרון. אריך קסטנר גם הוא מרגש מאד. אין כמוהו.הייתי ברצון קוראת שוב את ספריו. דורית קנתה ספרים שלו לפני שנתיים כדי לקרוא שוב. אהבה משפחתית.

  13. mooncatom Says:

    תודה אמא'לה,
    עכשיו עשית גם לי דמעות…
    תודה.
    אין לי ספק בעניין קסטנר,
    שזה הורש לי ישירות מההורים שלי.
    ותגידי, את לא ישנה עכשיו?
    זה בין שתיים לארבע עכשיו, לא?!

להשאיר תגובה

