אהבת היופי, אהבת אחיות

היום יום ההולדת של אחותי רותי ואני רוצה להקדיש לה את הרשומה הזו. רותי נולדה כשאני הייתי בת עשר ואנחנו דומות בשני דברים חשובים: במראֶה שלנו ובאהבה שלנו לניראֶה, וזה בדיוק מה שמחבר אותנו חזק. אנחנו אוהבות יופי ומחפשות אותו ומנסות ליצור אותו בכל מקום בו אנחנו נמצאות. רותי היא אדריכלית במקצועה, צורפת בהתהוותה ואמנית במהותה. כמוני, היא אספנית של ג'אנק, ויש לה כישרון אדיר למציאוֹת. הבית שרותי בנתה למשפחה שלה, הוא יצירה מעוררת השתאות שעשויה מאחדות ניגודים: חשיבה קרירה ותוצאה חמימה. קשה להסביר את זה אבל אולי יום אחד היא תסכים להתארח אצלי כאן ולצלם אותו. בינתיים תאמינו לי.

היום במקום ללכת לים לבד, החלטתי ללכת ליער איתך רוּתקָה. בחרתי בעצים בשבילך. מבנים מעץ ועל עץ, ועשיתי אוסף קטן, מתנה, וגם אתר אחד שנקרא: אוסף אחד ביום, שאני בטוחה שתאהבי. 

מ ז ל   ט ו ב   ר ו ת י   א ח ו ת י,

והמון אהבה ממני!

~

~

~ 

~

תגים: ,

16 תגובות to “אהבת היופי, אהבת אחיות”

  1. דורית Says:

    מצרפת שתי נשיקות!

  2. המחסנאית Says:

    מזל טוב לרותי.
    הבית שלה מעורר סקרנות
    עץ הוא חומר מלבב . המבנה בתמונה הראשונה קסום.

    לא לשכוח לנטוע עץ במקום כל אחד שכורתים.

  3. אומנית זעירה Says:

    מזל טוב רותי!
    מצטרפת למחסנאית – סיקרנת אותי , איזה צילום קטן של הבית?

  4. שועי Says:

    מז"ט לאחותך

  5. mooncatom Says:

    תודה!
    לכל מי שהצטרפ/ה לברכות,
    תודה ממני, ומרותי,
    אני מקווה שהיא גם רואה את זה.

    במקום כל עץ שנכרת יש לנטוע מיד אחד אחר,
    כמובן.

  6. bddaba Says:

    בתי העץ הללו נהדרים. מילים יפות לאחותך. עוד אדריכל/ית שעזבה את המקצוע. מכיר כמה וכמה וכמה כאלו.

  7. mooncatom Says:

    כן שרון,
    מקצוע יפיפה וקשה עד בלתי אפשרי…
    תודה.

  8. טלי Says:

    כמה דיוק ואהבה עולים מהמילים האלה!

    מזלטוב לרותי ולאחות של רותי. איזה יופי הגדרת את הדמיון ביניכן! בלי להכיר, אני כאילו קצת כן.

  9. עידית פארן Says:

    מיכל, תיכף אני אשאל מי הכין את העוגה ומתי רותי תכבה את הנרות
    נורא כיף להשתתף במסיבת יום הולדת כזאת עדינה…
    יום הולדת שמח, רותי!

  10. mooncatom Says:

    הי חברות,
    תודה לכן
    על האיחולים החמים!

    ל ט ל י

    את קצת כן,
    בהחלט.

    ל ע י ד י ת

    נראה לך שהשטייזליגים לדורותיהם
    (זה החיבור של רותי ומשפחת בנזוגה)
    יוותרו על עוגה ונרות?
    בדיוק…

  11. מאיה Says:

    מצטרפת לאיחולים, קצת באיחור אבל בכל זאת

  12. mooncatom Says:

    מאיהל'ה, טוב שבאת,
    עכשיו מכסת האחיות הושלמה.

  13. אמא Says:

    מזל טוב לרותי!!!
    וברכות לבנותי היקרות והאהובות שלי.
    כפרות מקסימות אגזונט אין דעינה קפלך!

  14. mooncatom Says:

    תודה אמא,
    מרותי ומכל אחיותיה
    שאוהבות אותך מאוד.

  15. שחר שילוח Says:

    מז"ט באיחור לרותי.
    איזה פוסט יפה!
    גם אצלי יש פוסט על בתי עצים, בטח תאהבי
    http://shaharshiloach.wordpress.com/2009/11/07

  16. mooncatom Says:

    תודה שחר,
    עדיף מאוחר וכו',
    אני לגמרי חושבת ככה.
    תודה על הלינק,
    מיד הולכת לראות.
    (וגם שמתי לינק אלייך היום ברשומה שלי)

להשאיר תגובה

