חדש ונקי

 

 

gigi cifali

אני שמה נקודה בסוף המשפט

במשך זמן ארוך מדי

היו שם סימני שאלה עקומים וחלודים

או סימני קריאה נואשים צרודים

לא היתה לי מנוחה

ולא היה לי מקום

זה בילבל אותי והעציב אותי

ויותר מהכל זה עייף אותי

זה כָּאַב

אבל אני נושמת עכשיו

נושמת אוויר חדש ונקי

תגים: ,

14 תגובות to “חדש ונקי”

  1. דן Says:

    בוקר טוב!

    אכן עדיף לפעול באופן נקודתי.

  2. רות Says:

    שבת שלום .

    כמה טוב, לא לבקש שנורקלים
    לנשום בועות בדולח.
    נקודות.

    [הבחירות הויזואליות שלך,אין מילים ]

  3. mooncatom Says:

    בוקר טוב ושבת שלום!

    ל ד ן

    אכן,
    באופן נקודתי.
    מצויין.

    ל ר ו ת

    בועות בדולח
    בנשימה עצמונית לחלוטין…
    כמה טוב לנשום.

    תודה
    לכם!

  4. רויטל כרם Says:

    כשנושמים בוחרים בחיים

  5. mooncatom Says:

    ב ח ר ת י !

    רויטל יקרה,
    תודה.

  6. רויטל כרם Says:

    בתוך כל נשימה-אהבה

  7. mooncatom Says:

    קיבלתי,
    חיבקתי!

  8. המחסנאית Says:

    אין כמו משפט חיווי לחוויה, להוויה. כששאר הסימנים עוזבים או מוחלפים באמת נכנסת בהירות ומנוחה.

    לצלול או להמריא – הרקדנית הזו היא גם וגם. נראה שגם את

    המשיכי כך.

    עכשיו אעבו לימים הקודמים.

  9. mooncatom Says:

    צוללת וממריאה
    בעת ובעונה אחת,
    כל כך נכון.

    תודה מחסנאית.

  10. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    אני, מה לעשות, נשאר עם סימני השאלה…
    דווקא הם לדעתי מאפשרים לאדם נשימה.
    (-:

  11. mooncatom Says:

    שועי יקר,
    קודם כל אני חייבת להגיד ש
    מדובר בחוסר וודאות,
    ומין הסתם תסכים איתי
    שחוסר וודאות יכול להיות
    עניין מדכא מאוד.
    שנית, זה נפלא,
    כי גיבור הספר שלי,
    שיקר מאוד מאוד לליבי,
    מוגדר שם כמי
    שתמיד מציב שאלה…
    ואני לא מגלה יותר!
    תודה,
    ובטח, בטח שסימני שאלה,
    תמיד.

  12. טלי Says:

    את לא אוהבת שיושבים כאן סרטונים ,
    אבל אני לא יכולה להתאפק

  13. mooncatom Says:

    טלינקה,
    מכיוון שאני מאושרת היום,
    אני משאירה את הוידאו הזה,
    במשך כמה ימים עופרה חזה
    תזמר כאן חופשי,
    זה מקסים, מקסים מקסים!
    ואחר כך אהפוך את זה ללינק כדרכי…
    תודה
    עם סימן קריאה

  14. טלי Says:

    ((-:

להשאיר תגובה

