זה בוקר טוב

ב' בתמוז 

פְּרָס

יומן ים האחד עשר

שנת אלפיים ועשר.

מדלגת תשע מדרגות אחרונות

ואני ברחוב,

עוד שמונה צעדים

ואני פוגשת את הפרח

שיבוא איתי היום לים.

אני נועצת אותו בשערי וממהרת.

בשבע כבר יהיה חם

ועכשיו קצת אחרי שש,

אני כמעט רצה,

ומונית קו חמש כמעט דורסת אותי

כשאני חוצה באדום.

החוף שקט וריק,

אני עושה ארבע ברכות לשמש

ומצלמת שלוש מדוזות*

נשאר לי עוד רק

לשתות קפה עם שתי עוגיות

ולנשום,

לנשום, לנשום

את הים האחד והיחיד.

————————————————

* שתי מדוזות אמיתיות שהים הכניע ואחת מעשה ידי אדם.

מדוזות

 

מדוזה

תגים: ,

12 תגובות to “זה בוקר טוב”

  1. טלי Says:

    כיף ללכת איתך ככה לים מיכלינקה (-:

    למרות המדוזות.

  2. mooncatom Says:

    כיף לי שאת באה איתי!
    תודה טליק

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,

    תודה על יומני הים הפשוטים והיפים,
    וו.ב. ייטס כתב פעם שהוא תמיד היה במיטבו כאשר ניסה להיות פשוט.
    אני מגדיר זן: פשטות עמוקה.
    ובהמשך לרשימה:
    תגובות הן תמיד מתחת לנקודת האפס של הרשימה
    כלומר בקומה מינוס אחד
    על יד שונית האלמוגים

    קצת כמו שיחה של
    דולפינים
    (-:

  4. mooncatom Says:

    תודה שועי היקר
    אוי כמה קר
    (מתחת לאפס,
    באיזור התגובות…)
    נכנסתי היום לחנות ספרים
    ואמרתי למוכרות
    "איזה מקרר גדול ויפה.
    אני לא מהסובלים מהחום,
    אבל בשביל מי שכן,
    החנות שלכן,
    היא מפלט מעולה…"
    אני לעומת זאת, שועי,
    שמחה להיות איתך בשונית
    ולדבר איתך בשפה הדולפינית.

  5. שועי Says:

    הוי מעולה, מבצע במחלקת הקפואים
    קנה עוף שלם קבל שניים חינם (או שניים בשנישקל)

    מזל שלא מוכרים שם דולפינים
    (-:

  6. mooncatom Says:

    קנה דולפין,
    קבל סרדין!

  7. שוֹעִי Says:

    צחוק, צחוק
    עבדתי פעם בחברת מחקרים בענייני המזרח התיכון עם בחור נורווגי
    שהיה מופתע- נרעש-נזעם על כך שאין כאן בסופרים בשר לוויתנים, סרטנים ענקיים
    ושאר חיות-ים. לא שאלתי אותו לגבי דולפין, אבל כריך-כריש הוא ודאי אכל.
    בחיי, היצע הדגה כאן בארץ, דכדך אותו לגמריי.

  8. המחסנאית Says:

    איזה כף לך שיש ים קרוב.

    ותזהרי באדום

  9. mooncatom Says:

    ל ש ו ע י

    אולי היצע הדגה עלוב,
    אבל אם הוא היה נורווגי,
    הוא בטח התלהב מהיצע התימניות שלנו…
    פיצוי הולם, לא?
    (וכריש בכריך? איח!)

    ל מ ח ס נ א י ת

    כן, הוא ממש קרוב,
    איזה כיף!
    וזה נכון, את יודעת,
    אומרים שהתאונות הכי גרועות
    קורות קרוב לבית… חחח…
    תודה, אני אזהר.

  10. mooncatom Says:

    אה, ושועי,
    יש גם כאלה
    שאוכלים מדוזות…
    בררר…

  11. טלי Says:

    אוי אבל אני עכשיו כל כך מתגרדת מהמדוזות הנוקמות שאיכשהו בא לי להאכיל את הנורבגי של שועי בכריך מדוזות… ברר ברר, אבל בינתיים הן אוכלות אותי….

  12. mooncatom Says:

    אוי ואבוי טלינקה,
    מה עשית למדוזות שהן ירקו עליך ככה?
    לא מגיע לך…
    בקרוב יהיו כאן כל כך הרבה מדוזות
    שאולי כדאי לחשוב על יצוא לנורווגיה…

    שיעבור מהר
    ותודה.

כתיבת תגובה

