צלקות

.

עוד פעם? שואל המקרין העצבני שבתוך הראש שלי,

ומראה לי את זה עוד פעם. אבל

.

          הזמן

הוא מחורר כמו מסננת ומתפורר כמו מלמלה קרועה

          עושה

הוא שימושי איכשהו כמו המסננת וכמו המלמלה, הוא בועט בלב.

          דברים

          מאוד

          מעניינים

מוחק כל מה שנראה לו מיותר, מעלים אנשים או רקעים,

.

         כך שגם אני נראית, כאילו אני מרחפת

         במקום נטול זמן ובזמן בלי מקום,

         פנים ומחוות גופניות שהיו בתוכי כאילו היו שלי

         ומילים שחשבתי שלא אוכל לשכוח.

.

55

.

11

22

33

.

תגים: ,

14 תגובות to “צלקות”

  1. תמי ברקאי Says:

    אויש מיכלי זה באמת בועט בלב.

  2. mooncatom Says:

    תמילי נמרה יקרה שלי,
    אני אמורה להגיד סליחה,
    אבל אני אגיד תודה,
    כאילו שלבעוט בלב זה משהו להתגאות בו,
    כזו אישה טיפשה שאני…

    אבל
    גם
    אשלח לך חיבוק.

  3. תמי ברקאי Says:

    זו היתה מחמאה ולכן התודה היא במקומה
    והלב הוא למוד בעיטות אך יודע להכיר טובה לבעיטה פיוטית איכותית ואמיתית.
    וגם לחיבוקים כמובן

  4. mooncatom Says:

    חשדתי שכך הוא הדבר.
    ואני בדיוק בדרכי
    לבדוק את עומקה של התהום
    שמתחילה בת'…

  5. דודו פלמה Says:

    מה יפה היא צלקת הקיר,
    סוג של בריאה באה בהרס
    לברוא פתח ליקום ניסתר,
    נחבא מאחורי טבע
    הדברים שנועדו
    להסתיר.

    וחוץ מזה, מי מכיר את האיש שבקיר?

  6. טלי Says:

    כמו פצעים הם נראים לי… ורק זה הלפני אחרון הוא סוג של חיוך עקום של איזה ענק אבן…

  7. המחסנאית Says:

    על הצלקות של הבית , על הצלקות שנחשפו, אפשר לכסות. תמיד אפשר לכסות על צלקות. בעצם הצלקת היא כיסוי על פצע ואלה הם הגלדים שנחשפים כאן , לא?

    לא נדקדק בקטנות. הפגיעה והפגיעות גלויים לעין ובימים אלה מיטיב לבטא גם את אשר על ליבי.

    הצלקות האלה גם כל כך יפות. יפות בחשיפות הישירה, האוטנטית שלהם: במבט הכואב אבל גם אמיץ שלך עליהן ובארגון ועיבוד שלהם בתוך המסגרת.

  8. mooncatom Says:

    תודה בנות ובן!

    רציתי לקרוא לרשומה 'צלקות יפות' אך פחדתי,
    והנה, ראיתם את היופי.

    ל ד ו ד ו

    האישה שבקיר, זו שנושמת אבק קירות בימים אלה…

    ל ט ל י

    חיוך עצוב?

    ל מ ח ס נ א י ת

    אני באמת אוהבת צלקות,
    ובטח ובטח כשהן לא בגוף אלא בחפצים וקירות
    ואני מוצאת בהן את היופי.

    שמחתי שהיופי נראה.

    תודה לכולכם.

  9. rutiyon Says:

    איזה יופי

  10. mooncatom Says:

    תודה רותי

  11. talila Says:

    מהמם. תמונות מכשפות.
    [לא באזור, לא הספקתי לקרוא את התגובות האחרות, בקושי הספקתי לקרוא את הפוסטים הטריים. רציתי להגיב על זה]

  12. mooncatom Says:

    תודה טלילילילה,
    אחותי היקרה לאהבת שירה,
    שימחת אותי מאוד.

  13. אירית גבעול Says:

    איזה יופי. הלימוד החווייתי, הלא רשמי, זה של החיים…

  14. mooncatom Says:

    הי אירית,
    איזה כיף שאת כאן,
    זה משמח מאוד, תודה.
    ובדיוק ככה, זה של החיים כאן.
    למשל הצילומים האלה, הצלקות, זה מהשיפוץ של הבית שלי כאן לפני כמעט שלוש שנים. ואילו הגעגועים הם כבר עניין ישן מאוד, שהולך ומתחדש כל הזמן במעגלים.

להשאיר תגובה

