ירוק, סגול, והכחול הגדול

                                                                 כט' בתמוז

היום הבנאים הנאמנים שלי הפתיעו אותי עם בוקר חופשי במתנה. הלכתי לים, אלא מה. והוא, כמו ידע כמה התגעגעתי, וכמה יקר מציאות הוא המפגש, העניק לי בנדיבות ממתנותיו.

החול לח, נקי (יחסית) וצופן הפתעות.

ראיתי אישה ישנה, צדפי עיניה עצומים, מחרוזת צדפים לצווארה.

פגשתי משפחה נחמדה בחופשה: האמא קצת מרובעת באופיה, האבא הוא מסוג הטיפוסים החופרים, והבת חמודה אבל קצת מופנמת…  

 

יונים ועורבים עוסקים בענייניהם החשובים, מופע עננים מרהיב,

וגלים קטנים, קצופי כרבולת לטבול בהם את הבהונות.

 

תגים:

3 תגובות to “ירוק, סגול, והכחול הגדול”

  1. טלי Says:

    קצופי כרבולת זה הכי יפה.

    כמה מתנות קבלת מהים וכמה יפה ידעת לקרוא אותן!

  2. רויטל כרם Says:

    מרגיע. בד"כ כשבנאים נותנים יום חופש אומרים שהם מבריזים, ואת הלכת לים והרווחת חופש.

  3. mooncatom Says:

    כמה טל לי!!!
    טלי ורויטלי,
    הי!

    תודה לכן טליות,
    אני גל קצוף כרבולת בעצמי,
    ובתור שכזה,
    יודעת להעריך יום ים
    כשהוא ניתן לי במתנה…

להשאיר תגובה

