לבן, כמה הרבה לבן

                                                                                     יז' באב

.

.

.

.

.

תגים:

11 תגובות to “לבן, כמה הרבה לבן”

  1. תמי ברקאי Says:

    איזה יופי
    לבן וחדש
    עם ריח של חדש
    ועדיין לא מסתיר את הישן שהיה פעם
    את החיים עצמם
    ויש ירוק מבעד לחלון
    בית נהדר לעבור לתוכו ולכתוב מתוכו!

  2. איריס Says:

    חגיגי, לבן ונקי , לקראת יומולדתך הקרב ובא עלינו לטובה

  3. דודו פלמה Says:

    זלדה כנראה חשבה על הבית שלך כשכתבה:
    אך יפה מכל השירים / הפרוכת הלבנה /
    שרקום עליה בחוט לבן: / לך דומיה תהילה.

  4. אומנית זעירה Says:

    זהו ללא ספק לבן בסגנון תל אביב הבאוהוסית.

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    פעם התחפשתי ללבן, לא ללבן מהתורה (הארמי), אלא ללבן
    הייתי בן 12. יש סיפור מאחורי זה, אבל הוא קצת ארוך, ולבן.
    יש גורסים כי באותה תקופה עברתי משבר, נמאס לי להיות אפריקני-שחום
    ושכולם חושבים שאני מהגר עבודה, ושאני מצוי בסכנת גירוש מתמדת, אז התחפשתיבפורים ללבן. זה לא הסיפור המקורי. זה משהו שהמצאתי עכשיו. אבל זה קרוב למציאות בדיוק במידה שזה רחוק ממנה. וגם מן הסיפור המקורי זה לא נורא רחוק, בעצם.
    אם הייתי יכול לתת צבע לחלומות אני חושב שהוא היה לבן.

  6. שרון רז Says:

    לבן על לבן

  7. שוֹעִי Says:

    אז, אי אפשר
    עד כאן

  8. המחסנאית Says:

    לבן זה הבסיס.
    זה אור. אני אוהבת הרבה לבן. ויש לך גם ירוק מהחלון ותכלת מבפנים שצריכים הרבה לבן מסביב.

  9. mooncatom Says:

    אמש הייתי מרוחה לשני קצוות:
    עייפה ונרגשת.
    לא היה לי כוח ולא היו לי מילים,
    אז רק חלקתי איתכם את המראות, הרגשות.
    כמה נפלא לראות,
    שחברי וחברותי לחיים ולבליגה,
    יודעים את המילים שהולכות עם התמונות.
    כשאשוב מהרגע החשוב הבא,
    אכתוב לכל אחד מילה כנגד מילתו.

    בינתים.
    תודה מליבי המקפץ ומנתר!

  10. גילת Says:

    הייתי כאן? המצב בכל ורטואליותו מתעתע . מתי אראה באמת אפגוש אותך אצלך. בחרת טוב בקשר לצבע הלבן הצבעוני, הנכון המקסים שתמיד משאיר מקום לשאר.

  11. mooncatom Says:

    ת מ י
    לבן חדש
    שלא מסתיר את הישן.

    א י ר י ס
    לבן חגיגי
    נקי.

    ד ו ד ו
    פרוכת לבנה, רקמה לבנה,
    דומיה, תהילה (זלדה).

    ת מ ר
    באוהאוס, עיר לבנה.

    ש ו ע י
    לבן מהחלומות, חלומות בלבן.

    ש ר ו ן
    לבן על לבן.

    מ ח ס נ א י ת
    הבסיס,
    האור.

    ג י ל ת
    לבן צבעוני.

    עשיתם לי מילים לצילומים, לרגשות,
    בימים שאני ממהרת ונסערת מידי כדי לברור אותן בעצמי.

    תודה חברות וחברים.

כתיבת תגובה

