רוח ערב

                                                                  כב' באב

 

החלון

שמעל

החלון שלי

פתוח לרוח הערב.

אני יודעת, כי אור בא

מהבית שנמצא

מעל הבית שלי*.

ובחלון ההוא

עומד חתול.

והצללית של החתול

על הבניין שמולי,

היכן שביום, כיעור ועזובה

ושמש וליכלוך

וצלקות בשפריץ דהוי,

עכשיו

ריבוע

זהב

וחתול ענק גזור בו:

עומד, יושב, מאזנב, מזנק.

געגוע חונק.

————————————————

* שיר אחרון משפינוזה, בינתיים.

תגים: ,

5 תגובות to “רוח ערב”

  1. רויטל כרם Says:

    היי מיכל יקירתי.-
    אני משאירה היום את תגובתי לשיר של אתמול-כי איכשהוא פיספסתי את אתמול.
    והתגובה היא שירו של יהודה עמיחי- שיר אהבה:
    "זה התחיל כך: בלב פתאום
    נעשה רפה וקל ומאושר, כמו
    כשהאדם חש ששרוך נעלו נפתח קצת,
    ומתכופף.

    אחר כך באו ימים אחרים.-
    עכשיו אני כמו סוס טרויאני
    של אהבות נוראות,
    כל לילה הן יוצאות ומשתוללות,
    ובשחר חוזרות לתוך הבטן האפלה.=

    ובזה אני באה להגיד לך שאת מאוד תבונית, באותו מקום ריגשי שאין בו תבונה כלל-אהבה

  2. רויטל כרם Says:

    וחוץ מזה השיר לרוץ לישון מקסים בעיני, ומלא אמת פנימית וחושפנית. ומלמד אותי.
    וכל פעם שהשירים שלך מבטאים כאב הם קולעים ובטח גם מקילים. אהבה רבה.

  3. mooncatom Says:

    רויטלי יקרה,
    אין מה לאמר,
    פשוט נפלא.
    השיר של עמיחי כל כך כל כך יפה,
    ומה שאמרת לי קיווצ'ץ לי בלב.
    תודה.
    תודה,
    ולילה טוב.

  4. תמי ברקאי Says:

    זה מדהים, השבוע חשבתי על השיר הזה של עמיחי ורציתי לחפש אותו ולא הספקתי
    והנה באהבה כמו באהבה
    הוא פשוט הגיע אליי.
    תודה רויטל!

    ואת מיכלי, והשיר, והחתול, והגעגוע.. אאוץ'.

  5. mooncatom Says:

    איזה יופי תמי,
    איזה יופי,
    ואני לא הכרתי אותו.
    לי שיר חדש ולך שיר שחיפשת…
    איזה נהדרת רויטל!
    איזה כיף.

    אשרי,
    נשים נפלאות באות אלי!

    לילה טוב,
    תודה.

להשאיר תגובה

