מִי?

                                                                    כג' באב

מִי יִבְנֶה יִבְנֶה בַּיִת בְּתֵל אָבִיב?*
אֲנַחְנוּ הַחֲלוּצִים
נִבְנֶה אֶת תֵּל אָבִיב
הָבוּ חֹמֶר וּלְבֵנִים
וְנִבְנֶה אֶת תֵּל אָבִיב!

ובכן מי בונה?

לא החלוצים אלא הבנאים**: סמי, מוחמד, ועדנאן הרצף. אני מלאת הערצה למקצוענות שלהם, ליעילות והזריזות שלהם, אני אסירת תודה, על הסבלנות שלהם לכל דרישותי וגחמותי. הפרוייקט שהיה אמור להתפרש על פני כמעט חודשיים לקח להם חודש בלבד והשאיר לי המון זמן לגימורים שלי ולמעבר רגוע. עכשיו אני לבד בבית הישן/חדש שלי, עובדת בשקט, ריח של צבע טרי משמח לי את האף ואת הנשמה.

————————————————

* לוין קיפניס כתב בשנת תרפ"ט, נחום נרדי הלחין וברכה צפירה שרה.

** כשנכנסתי בשבת לאתר של אנסטסיה המופלאה לראות מה נשמע, גיליתי שהיא ממש כאן, איתי, מעודכנת במה שקורה, לגמרי.

 

תגים: ,

8 תגובות to “מִי?”

  1. שרון Says:

    מזל טוב, בשורות משמחות, ושני צילומים יפים

  2. mooncatom Says:

    הי שרון,
    תודה!
    ו… הבשורות המשמחות הגדולות?
    עוד בדרך!

  3. דודו פלמה Says:

    היי מיכל. ישן מפני חדש תוציאו. תתחדשי.

  4. mooncatom Says:

    הי דודו,
    תודה!
    יש לי אהבה גדולה לישן
    ומשיכה ברורה לחדש,
    ועל כן אני משתדלת שהשניים
    יהיו ביחד בהרמוניה,
    בביתי הישן/חדש.
    בקרוב אגיע לאיזון ואז אעבור!

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    הואיל ואני נמצא גם כן לפני שיפוץ… אני מהרהר לאחרונה, בהבדלים הניכרים בין
    פגישות עבודה עם מנהלי-עבודה-גוש-דניים (שלא לומר, תל אביביים) ובין מפגשים דומים עם אנשים מהפריפריה (עיירות פיתוח, פלסטינים-ישראליים, מתנחלים, עולים).
    גם הצעות מחיר סבירות הרבה-הרבה יותר מבחינת עלויות ולוחות זמנים, וגם איזה דיבור חברי, משוחרר ונעים; בחיי, ישבתי לפני כמה ימים עם מנהל עבודה תל-אביבי, וממש הרגשתי מרגע לרגע שהוא מתחרט שבכלל יצא מהבית בשביל אנשים שאין להם צ'יק פתוח עבורו לשם ביצוע השיפוץ (הוא גם נקב באיזה סכום שמתחתיו אין בכלל על מה לדבר, מאז קיבלנו כמה וכמה הצעות מאנשים רציניים שהציעו לנו לבצע את העבודה בחצי מן הסכום ובחצי מן הזמן שהוא דרש כגבול תחתון).

    וברכות, על המעבר, עכשיו רק נותר לסלול את השביל אל האושר (-:

  6. mooncatom Says:

    שועי יקר,
    עוד לא היה מעבר,
    אני עוד אברבר כאן קצת על התהליך,
    ורק בעוד שבועיים אעבור…
    בינתיים אפשר לדבר כמשפץ בהתהוות,
    למשפצת כמעט בדימוס…
    והשביל?
    בסלילה!
    תודה.

  7. המחסנאית Says:

    אזכור שיש לך שמות והמלצות. אלו נכסים שפעמים רבות כל כך עוזרים במיוחד שהשתבשו סדרי עולם אצלך והכל הסתים לפני הזמן. זה ממש כף.

    וחדוות העבודה והיצירה הזו משתקפות בתמונות המקסימות (והמנגינה ברקע).

  8. mooncatom Says:

    תודה מחסנאית יקרה,
    אני שמחה שהרגשת את החגיגיות הזו
    שיש בלעבוד לקראת בית.
    ובחיי,
    אני שורקת את השיר הזה,
    כל הזמן…

להשאיר תגובה

