הרבה מדרגות לתכלת, הרבה מסמרים להוציא

כד' באב

 

אחרי שגרתי בשפינוזה, בדירה אפלולית בבניין מתפורר, עברתי לכאן, אל ההפך הגמור: דירה מוארת, רחבת ידיים, נושקת לשמיים, שהכל בה לבן וצח. ארבע שנים (כמעט) נפלאות (מאוד) חייתי כאן, עליתי וירדתי המון מדרגות, אבל בעיקר הייתי קרובה לתכלת, לציפורים, לעצמי. בזכות המרחב הזה גם אני גידלתי עוד קומה. ועכשיו אני נפרדת. בכל יום קצת. בכל יום אני שמה משהו בארגז. אחד אמיתי מקרטון, או כזה העשוי ממילים ותמונות.

היום אני רוצה להתחיל להוריד את הציורים מהקירות, להוציא את המסמרים, למלא את החורים ולצבוע בלבן: טקס נוסף של פרידה מבית.

 

תגים:

6 תגובות to “הרבה מדרגות לתכלת, הרבה מסמרים להוציא”

  1. תמי ברקאי Says:

    כל יום קצת. נשמע לי כמו הדרך הנכונה להפרד מבית, לעבור אל החדש, כל יום קצת.
    פתאום נזכרתי שגם ציור אחד שלי יעבור אתך דירה :), ואולי הוא כבר בארגז, וכל הציורים שהיו תלויים במקומות שונים בבבית, עכשיו בתוך הארגזים הם פתאום קרובים זה לזה מאד ויכולים לשוחח ולהשוות את מה שכל אחד מהם ראה מהקיר ומהגובה שלו!

  2. mooncatom Says:

    תמצ'קי,
    אני מבטיחה,
    לשים ליד הציור שלך,
    מישהו נחמד למסע…

  3. דודו פלמה Says:

    בין תכלת ים לתכלת שמים- על קצף גל ועננה (תכלת הוא צבע שתמיד גורם לי לרצות לטבוע). ודרך אגב (שאלה מהשוק), ה'סיגליות' של אסד עזי הוא מקורי או רפרודוקציה?

  4. mooncatom Says:

    איזה דודו,
    ואיזה יופי שזיהית את הציור,
    וכמה הייתי רוצה שיהיה לי האורגינל
    אבל לא, זה היה על ההזמנה לתערוכת
    'לחם ושושנים', של עמותת 'מען', ושם ידי השיגה לקנות,
    רק את העבודה הקטנה והיפיפיה שרואים מקטע ממנה בצד ימין…
    פסל של בית עם גלגלים/דמוי צעצוע, של צוקי סרפר.
    תודה, ו…
    אני שמחה שגם אתה חבר במועדון התכלת.

  5. רות Says:

    [מיכה שיטרית ]

    ועכשיו , מה?! מה עכשיו?
    מסמרים ונוצות, ציפור שלא עפה.
    עכשיו, מה?! מה עכשיו?
    מסמרים ונוצות, ציפור שלא עפה.

    מה פתאום? עפה! קלה על פני האדמה, בבית עם תקרת תכלת.

  6. mooncatom Says:

    הי רותו,
    קצת קשה להתעופפ
    כשיש כזה עומס חום
    ןרק הזיעה שוקלת טון…
    אבל אני משתדלת.
    תודה
    יקירה.

להשאיר תגובה

