הירוק שבבית

ד' באלול

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

תגים: ,

13 תגובות to “הירוק שבבית”

  1. טלי Says:

    כבר אמרתי שהבית שלך מוצא חן בעיניי?

    רציתי להגיד "יו! יש לך עלי בייבי!" (גם לי, אבל בגינה, ופה הם לאחרונה קצת במרד צמיחה.

    ואז ראיתי את המלפפוצים שכבשו את ליבי ממש, והפרחים הסגולים גם.

    יאמי (-:

  2. mooncatom Says:

    טלינקה יקרה,
    זה עדיין במסגרת הפרידה מהבית הנוכחי…
    זה בית עם המון אור וחלונות גדולים,
    ובבית הבא, על כל שלל יתרונותיו,
    אצטרך לוותר על הרבה מהירוק.
    אבל מצד שני, כפי שכבר אפשר היה לראות פה ושם,
    יש עצים ענקיים שמציצים ומוריקים ומצפצפים בציפורים לרוב!
    ומלפפוצים (שזה נהדר הקיצורצ'יק הזה)
    אני בטח אמשיך למלפפץ!
    יאמי יאמי…

  3. רות Says:

    יקירתי. לירוק יש תמיד מבט מציץ. בחטף -ענף , עלה, כותרת.שמיים וצמרת.
    רגע, זה הוא המציץ, אחת שתיים,הנה את,עיניים בדל אוזן, אחת שתיים, דפקתי אותך.

  4. mooncatom Says:

    ואצלנו היינו אומרים:
    כל העומד מאחורי מלפני ומכל צדדי
    הוא העומד.
    והכוונה היא שחייבים להתחבא,
    אין דבר כזה לעמוד סתם…
    חייבים להתחבא.

    ומוכרחים,
    מוכרחים להיות שמח,
    אחת שתים
    דפקתי אותך פעמיים!

    (תגידי,
    מה קורה פה היום
    זה רדיו?!)

  5. דודו פלמה Says:

    ירוק הוא צומח אבל
    גם צבעו של המוות.
    ואדום ירוק זה תחנת דלק.

    ובמחבואים הייתי אומר:

    אלוהים שלי אשר
    מאחורי הברוש

    ראיתי אותך, אחת
    שתיים, שלוש!!!

  6. mooncatom Says:

    דודו,
    ירוק זה צבעו של המוות?
    חוץ ממך לא שמעתי אף אחד אומר את זה,
    סקרנת אותי,
    מאוד
    מאוד.

  7. דודו פלמה Says:

    ליאונרדו דה וינצ'י לימד אותי שכאשר
    מציירים גוויה, על מנת להעניק לה גוון
    של מוות, צריך להכניס צבע ירוק מתחת לעור.

  8. תמי ברקאי Says:

    גם מלפפונים חמוצים את עושה?????
    כי כבר אכלתי פרוסה עם חמאה וריבת-מיכל, והיה מצויין!
    ועכשיו.. מתחשק לי משהו מלוח. או חמוץ.

  9. mooncatom Says:

    דודו, תמי,
    מה המלפפון יותר,
    ירוק או חמוץ?

    ד ו ד ו

    אהההה….
    הייתי אצל ליאונרדו בקורס,
    אבל את השיעור "גוויות" הפסדתי…
    אני שמחה שקיבלתי את הידע הזה עעכשיו ממך,
    לפעם הבאה שארצה לצייר גוויה,
    תודה!

    ת מ י

    מהנגלה האחרונה נשארו רק שניים,
    (חריף לאללה יצא לי הפעם)
    בפעם הבאה, בבית החדש,
    תטעמי!

  10. טלי Says:

    מה המלפפון יותר? טעים!

  11. mooncatom Says:

    נכון. מאוד.

  12. המחסנאית Says:

    חייבים קצת ירוק בבית.

    מלפפון כבוש מוסיף המון. גם קליפות של אבטיח. כך אומרים.
    זה נורא קישוטי, אפילו יותר מיסמין עירוני.

  13. mooncatom Says:

    מחסנאית את כל כך צודקת,
    אין כמו מלפפונים בצנצנת להחמצה,
    לנוי ולהרגשת בית.
    תודה.

כתיבת תגובה

