נארזים בלתי ממושמעים

ה' באלול

כשאני אורזת את הבית שלי לקראת מעבר דירה, החפצים שלי מתחילים להתנהג כמו אנשים שנקלעו לתחנת אוטובוס, או לתור בקופת חולים. הם יוצרים התאגדויות זמניות, חבורות אד-הוק, קואליציות מוזרות, התקהלויות לא לגמרי חוקיות, קנוניות, התלחשויות מאחורי גבי, מרידות שקשה להכניע, התלקחויות שקשה לכבות. החלטתי להפיק מזה את המירב. אם הם מתעקשים, אז שיהיה להם לבריאות, אני את שלי יכולה לעשות. אני יכולה לצלם אותם, להיות הפפארצי של הדוממים הגחמניים האלה, של החפצים שלי שמאוד מאוד מתרגשים לעבור דירה.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

————————————————

* שתי לטאות הענק, הצהובות והיפיפיות שלי נקראות הספרניות, מכיוון שעליהן נשענת כוננית הספרים הקטנה שנוטה להתנדנד…

תגים:

10 תגובות to “נארזים בלתי ממושמעים”

  1. תמי ברקאי Says:

    כשמסתכלים על התמונות, אפשר לדמיין שאת אשה שאין לה שום צורך בחפצים שימושיים מהסוג הנפוץ, כגון כלי מטבח, רהיטים וכדומה, רק דברים קטנים ומקסימים שנועדו לשובב את העין והלב, בדים, מגירות ישנות, מיני פרחים וחיות נוי. אה, וחתולי, כמובן!

  2. mooncatom Says:

    נו תמי יקירתי בוקר טוב לך,
    בתור מי שמכירה אותי והיתה בבית שלי,
    אז את יודעת שזו האמת לאמיתה!
    מה לי חפצים סטנדרטיים, פרקטיים סתמיים הא?
    אני הרי חיה באוויר ומהאוויר…

  3. דודו פלמה Says:

    היי מיכל. לאט לאט ועל בטוח
    הבית שלך מתחיל להזכיר לי את הבית של
    "פיפי לאנגסטרומפ" יציר רוחה של אסטריד לינגרן,
    שנקרא בתחילה בעברית "גילגי", ואחר כך
    הפך ל"בילבי בת גרב".

    אני מרגיש עכשיו, קצת, כמו טומי ואניקה לפני
    שהגיעו בפעם הראשונה לבית המוזר והמיסתורי
    הגדוש באוצרות מהים ומאיים רחוקים אשר שמם חופש.

    אני מתרגש בשבילך…

  4. טלי Says:

    ((-:

    כמה משמח!

  5. דורית Says:

    אוי, תיארת את זה כל כך יפה ונכון.
    וזה קורה בכל מעבר, אז על אחת כמה וכמה אצלך, שהרי אני מכירה את החפצים הגחמניים שלך…
    (בעצם, בכל פעם שנדמה לי שאני מכירה אני מגיעה לביקור ומחכים לי שם חדשים ומפתיעים)

  6. mooncatom Says:

    הי חבר'ה,
    אני רואה שמאחורי גבי,
    שוב אירעה לה קנוניה של כנופיה!

    ד ו ד ו

    הן לא תדע?
    בשבילי היא תמיד היתה ותמיד תישאר גילגי,
    האחת, הנפלאה והנערצת, והסיבה היחידה שאני לא מביאה עכשיו
    איזה מובאה עסיסית… זה כי הספר כבר ארוז!

    ט ל י

    כן, שמח ומרגש!

    ד ו ר ק ה

    הם גם מזדגווים לפעמים…

    ת ו ד ה
    לכולכם!

  7. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    במאה ה-17 הוכרז רמברנדט כפושט רגל, בין היתר, משום שהיתה לו תאווה בלתי מרוסנת לרכישת חפצי נוי ייחודיים, חלקם עתיקים חלקם חדשים, הוא מילא בהם את ביתו, וחלקים ניכרים מהכנסתו (אם היתה) הוצאו על מסעות רכש שכאלו.
    דומני כי לו היה רק מציץ בתמונות שלמעלה, היה מציע לך איזה סחר חליפין תמורת איזו תמונה משלו… (-:

  8. mooncatom Says:

    כן שועי יקר,
    בוא נחשוב שניה,
    מי היה מרוויח מהעיסקה הזו יותר…
    מממ… הוא, הוא, בטח שהוא,
    שמונצס כמו שלי?
    הוא לא היה משיג בכל רחבי אירופה העלובה שלו…
    הפסיד מסכן, גם נאלץ להכנס לחובות,
    וגם סתם, בשביל כל מיני בוקי סרוקי בלי שום רמה!!!
    לעומת זאת הוא היה משכנע אותי לקחת
    איזה ציור מעאפן,
    איזה ססקיה צצקיה מתרחצת?
    את מי מעניינים השירבוטים החשוכים האלה?
    הא?

  9. המחסנאית Says:

    כמה שמונצס מקסימים יש לך. אוצרות הייתי אומרת.

    האבנים נראות כאילו נשלפו מהכיס של ילד ( או ילדה) .

    זרקת משהו? צנצנות למשל? פושטיות?

  10. mooncatom Says:

    הי מחסנאית,
    אגלה לך ורק לך…
    לא זרקתי מספיק.
    לא לא, לא מספיק.
    אבל ככה זה,
    אני משלימה עם זה ודי.
    האבנים מאוד יקרות לליבי,
    אספתי אותן במשך השנים בחוף עליה ביפו,
    היתה שם מזבלה של הריסות
    והים הפך בלטות מצויירות לחלוקי אבן יפים.
    צנצנות אני עוד מקווה לזרוק כמה,
    נראה אם אצליח.

להשאיר תגובה

