מכשפה על מגב

ח' באלול

 

אני הולכת להתוודות עכשיו. תחזיקו חזק. אני לא אוהבת לנקות. לא, בואו נקרא לילדה בשמה המפורש: ספונג'ה. אני לא אוהבת לעשות. תנו לי לרחוץ כלים מבוקר עד ערב, תנו לי לסדר ולסדר ושוב לסדר, אבל לא, אל תגידו לי לרחוץ רצפה. וגם לא לנקות אבק*. בקיצור בכל מה שקשור לניקיון זה לא ממש אני. וזו עוד סיבה למה אני אוהבת לעבור דירה. הזדמנות לעבור חפץ חפץ, תמונה תמונה, ספר ספר, ולנקות. לנקות באמת. לבוא לבית החדש ולנקות אותו כדי שיחכה נקי לדברים הנקיים שעכשיו יבואו אליו. לתלות תמונות נטולות אבק, ולקפל בגד בגד ולהכניס לארון,

להתחיל דף חדש.

טוב, אז להתראות, אני טסה אל משימת הניקיון הבאה!

 

————————————————

* אבל ניקוי ארובות? זה בדיוק בשבילי!

 

תגים: ,

4 תגובות to “מכשפה על מגב”

  1. המחסנאית Says:

    אפשר לעשות ברטר.
    אני לא יודעת לסדר וגם ממש לא אוהבת.
    אני אוהבת ספונג'ה.
    טוב לא ממש אוהבת, אבל מוכנה לעבוד בזה הרבה.
    עם מזגן ועם מוזיקה

  2. mooncatom Says:

    הי מחסנאית,
    בעניין המוסיקה אני מסכימה,
    אם צריך לשטוף,
    אז רק עם מוסיקה,
    וחזקה…

  3. טלי Says:

    גם אני לא אוהבת (וגם לא יודעת…)

  4. mooncatom Says:

    הידד,
    הידד,
    הידד!!!

להשאיר תגובה

