הכל ארוז

                            ט' באלול

 

 

 

כאן הכל ארוז. אני מוכנה.

ושם הכל מוכן. לקבל את פני.

ואני לא מתרגשת, לא שמחה,

אני רק עייפה מאוד.

שמישהו יעיר אותי

בשבוע הבא.

 

תגים:

13 תגובות to “הכל ארוז”

  1. המחסנאית Says:

    אוי, אבל אני מתרגשת בשבילך.
    (כנראה כי לא עבדתי כל כך קשה )
    שתהיה לך מנוחה ושינה טובה בבית החדש. ושתתרגלי מהר ותרגישי ממש בית.

    הדרך אל הבית נראית קצת שחורה ומלחיצה אבל קצרה והבית נראה מאד מואר ומזמין.

  2. talila Says:

    רשימה שעושה לי חשק לשלוח לך נשיקה…
    נוחי, נומי.

  3. שלומית עוזיאל Says:

    הרבה אושר בבית החדש! מדברת אליי התחושה הזאת, של כמה דברים חדשים שמתרחשים בבת אחת.

    שיעבור עלייך בקלות הסידור מחדש :-)

  4. תמי ברקאי Says:

    גם אני מתרגשת בשבילך!
    שיפצת ניקית סידרת ארזת התרגשת חיכית כתבת צילמת – איך לא תהיי עייפה?
    ונכון – שבוע זה הזמן לדעתי שלוקח לבית חדש להתיישב במקום.
    נשיקות
    וחיבוק (אם יש מזגן בבית החדש)

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    אולי אלו ימי אלול, ואולי הקול של אביתר
    אבל זה מה שעלה בקודקודי כתגובה:

    (אגב, לא חייבים לקחת את השיר בהקשר דתי, כלומר יש מצבים שבכדי לעבור אותם פשוט צריך לעבור לאיזה מצב תודעה של "לעשות שלום ביני ובין עצמי" ולעבור
    למצב כזה הנותן לדברים להסתדר מאליהם מבלי לחתור להשיג שליטה על כל דבר ועניין)

  6. תמי ברקאי Says:

    והנה עוד מישהו עם חתול שמנסה לעבור דירה:

    אין ספק שהאנימטור הזה חי עם חתולים. מדוייק כל כך

  7. המחסנאית Says:

    הרשימה הזו שלך השאירה אותי באי שקט. השביל השחור מעיק. אולי בתוך כל העומס הזה יש גם דאגה ופחד.
    בין אם כן ובין אם לא – מצטרפת לעוד חיבוק, ממני.

  8. טלי Says:

    גם אני מתרגשת בשבילך. נוחי קצת, בין הארגזים…

  9. דודו פלמה Says:

    היי מיכל,
    ברכות מאליפות לשובך הביתה.
    תמשיכי לעבור בו דרך חלונות פתוחים,
    שימלאו אסמיך בר ויקביך יין וספרייך שירים.

    ואנא, שימי את הדברים האלה במקום מזוזה:

    ואין הבית הענו
    שר שירים על קרבת התהום, על שלטון האין,
    ואין הבית השותק מתנודד, ואין הבית המשונה –
    שכור. ארשת של סתמיות שפוכה
    על פני אבניו הכהות – והרי זה כמעט בטחון.

    זלדה

  10. רויטל כרם Says:

  11. mooncatom Says:

    ~
    חזרתי מחודשת כוחות
    משיכשוך במים צוננים וקסם האחיינים,
    ועכשיו אני יכולה לקבל גם מכולכם את הכוחות ששלחתם לי:
    ~
    מחסנאית, את הדאגה שלך ואת החיבוק,
    טלילה, את הנשיקה שלך בהחלט,
    שלומית, את האיחולים החמים,
    תמצ'י, את ההרגעה, החיבוק הממוזגן,
    והאנימציה של החתול סימון הענק,
    שועי, הקשבתי לאביתר בנאי,
    "את רוב הדברים העברתי
    נשאר רק עוד ארגז אחד
    כדי להרים אותו
    אני צריך עזרה
    שמיימית"
    והתרגשתי,
    טלינקה, הפקודה לנוח התקבלה בשמחה,
    דודו, הגיעו האסמים והיקבים
    וגם השיר הנפלא של זלדה,
    רויטלי, השיר הגיע וגם
    המרצפות המצוירות היפות שברקע שלו.
    ~
    קיבלתי הכל, את כל הזר הגדול והססגוני הזה,
    אימצתי אל ליבי העייף והמצפה,
    ותודה,
    תודה לכולכם.
    ~

  12. אמא Says:

    שלאוף מיין טיירה מיידאלה .עייגאלך אוסטה שיינינקה.שלאוף גזוטאר הייט.

    מלא שגיאות כתיב. מקווה שהבנת. נזכרתי בשיר שסבתא היתה שרה.

  13. mooncatom Says:

    אמא יקרה לי יקרה,
    כשכתבת לי את זה
    אז בדיוק עשיתי את זה,
    ישנתי והתכוננתי,
    ועכשיו…
    עברתי!

כתיבת תגובה

