הבית הריק

י' באלול

אני אומרת שלום, לבית שקרוב לשמים.

חזרתי לכאן לטאטא, לצלם צילומים אחרונים ולקחת את החתולי.

.

.

.

ועוד מעט אהיה בביתי החדש/ישן.

שבת שלום.

 

תגים:

13 תגובות to “הבית הריק”

  1. חגית Says:

    עוקבת אחרי הפרויקט היפה הזה..
    הרבה אושר בבית החדש/ ישן.

  2. whisper Says:

    יההה מונכה, איזו התרגשות
    בשקט בשקט עקבתי אחרי
    ההשתפצות, ברחתי כשהתחלתי
    לראות ארגזים, אבל המילים כאן
    והרצפה האיןסופית קרצו לי
    המון המון בהצלחה
    וללא ספק עברת את מבצע שיפוצי
    בצבעים מעופפים :)
    מרגש,
    ושהבית הישן/חדש יקבל אותך
    בלפחות אותה אהבה ותשומת לב
    שהשקעת בו כל התקופה האחרונה
    מגיעה לך.

  3. mooncatom Says:

    ח ג י ת

    יאאא…
    איזה יופי שאת כאן,
    ברוכה הבאה,
    ותודה על האיחולים החמים!

    ר ו ת י

    שמחה שהתגברת,
    אני מבינה את הקושי…
    ותודה על הברכות!

    ש ב ת ש ל ו ם
    לשתיכן.

  4. תמי ברקאי Says:

    מיכלי! זה מרגש
    מוזר לראות את הבית ריק
    אבל זה אומר שהבית החדש מתמלא…
    וכל הכבוד לחתולי האמיצה. חתולים אחרים שאני מכירה מתחרפנים לגמרי במצב הזה שבו הבית מתרוקן החפצים נעלמים ואין להם על מה לטפס או מאחורי מה להתחבא…
    וחיבוק גדול לך!

  5. המחסנאית Says:

    בשעה טובה ודרך צלחה.

    הארגזים שלך נראים כמו קופסאות של מתנות.

  6. דודו פלמה Says:

    חללים ריקים ממלאים אותי התרגשות ורצון עז למלא את החלל.
    חללים מְלֵאִים מַלְאִים אותי. מפילים עלי תנומה. המלא מגביל והריק מפעיל.
    לכן ישנו כאן איזה מין פרפטום מובילה שכזה. כל הזמן מן המלא אל הריק, עד שיתמלא. מחולייתו. וחוזר חלילה.
    שתהיה לך מלֵאות מַלְאָה בבית החדש.

  7. mooncatom Says:

    הי חברות וחבר,
    בוקר שבת נעים.

    ת מ י

    חתולי הדודה הכבודה,
    מטרוניתא שבעת קרבות ולמודת מעברים,
    מסתובבת בבית החדש בהבעת תימהון
    זהה לגמרי לזו שלי…

    מ ח ס נ א י ת

    ואני עכשיו פותחת,
    מתנה אחרי מתנה.
    אוי כמה מתנות… הרים!

    ד ו ד ו

    החלל של הבית החדש נראה כאילו
    נשאב לשם כל העולם:
    הרים, מדבריות וים,
    והכל עשוי ארגזים ארגזים…

    תודה לכולכם,
    ו… אני חוזרת עכשיו לבלגן.

  8. talila Says:

    טיטאת יפה, מבהיקה הריצפה… :)

  9. mooncatom Says:

    זאת לא אני,
    זאת היא…

  10. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    אולי זה מה שקורה במעברים/פרידות
    צריך לרוקן ואחר כך למלא מחדש
    (כמו הפקק של השמיים)
    יש מי שמתעקש/ת לסדר
    אם בכלל אפשר לסדר
    (-:

  11. mooncatom Says:

    הי שועי,
    איך לא חשבתי על זה?
    הרי אם לא היה פקק לשמים,
    אי אפשר היה
    שהם יהיו כל כך צלולים.
    צריך לרוקן ולמלא בשביל
    הצלילוּת. בוודאי.
    תודה.

  12. טלי Says:

    רציתי לשאול אם עשית איזו החלקה על הקרח לפרידה, על הרצפה החלקה הזאת, אבל אחרי הפקק של שועי עדיף לשתוק. ששש.

  13. mooncatom Says:

    טלי, באמת,
    איזה שאלה?
    כמו גילגי,
    עם מברשות על הרגלים!!!

להשאיר תגובה

