יש איפה לחלום

יא' באלול

.

יתכן שזה פשוט הקסם של שבת בבוקר, ויתכן שזה היה קורה בכל מקרה, אבל עושה רושם ששתינו הבנו את זה, התחלנו בכל אופן: אנחנו בבית. החתולה גילתה איפה שותים* בבית הזה וגם איפה חולמים:

.

היא, במרפסת הקטנטונת שלה בחלון, ואני במרפסת שלי הקטנטונת עם קפה שחור ולחם בחמאה וריבה, והשמים כחולים והצאלון לוהב, ומה צריך יותר מזה?

* מה שלא ברור עדיין זה היכן חיים, שכן אנחנו מוקפות בהרי הרים ומדבריות רחבים, ואוקיינוס גבה גלים, שכולם כולם עשויים מארגזים, ואת זה אני אחסוך מכם, מי שלא חייב לא חייב.

תגים:

15 תגובות to “יש איפה לחלום”

  1. תמי ברקאי Says:

    המטבח, לפחות בזוית הזו, עם חתולי, נראה כבר מוכן וביתי לגמרי.
    אם כך, תוכלי לחיות במטבח, לפחות לעת עתה.
    לשתות ולחלום, מה עוד צריך?? ועוד עם לחם וריבה?
    הגעתן לחוף מבטחים. ועוד עם ארונות תכולים!
    מזל טוב!

  2. mooncatom Says:

    מעניין הא,
    המקום הראשון שאני מסדרת הוא המטבח…
    תודה תמצ'י,
    אני חוזרת לשם עכשיו,
    עם המחשב!

  3. המחסנאית Says:

    תתחדשי.
    בלי הארגזים נראה מסודר ונינוח וביתי . יש לך ירוק שנכנס מבחוץ. איזה יופי.

  4. דודו פלמה Says:

    מיכל, ברוכה הבאה לביתך החדש.
    הנאים החדרים בעינייך?
    הארונות הכחולים יפים בעיני.
    וגם יפה וטוב שיש לך איפה לחלום.

    רק שאם חלומות צריך להיזהר…

    ליוסף היו חלומות שהביאו אותו אל הבור.
    וגם למרטין לותר קינג היה חלום ותראי מה שקרה לו.
    אז תחלמי בזהירות.

  5. שלומית עוזיאל Says:

    מזל טוב בכניסתך למעון החדש, שתסדרי מהר ובקלות! מניסיוני (הרב מאוד), כל יום שמפנים לעניין בהתחלה ומקדישים לסידור במרץ חוסך שבועות שבהם מתרגלים לבלגן וכבר חיים איתו…

    שפע נחת שתהיה לך בבית!

  6. רויטל כרם Says:

    יש לי הרגשה שיש הרבה אויר בבית הזה. האם? אכן?

  7. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    חשבתי שהחתולה מחכה לדג שייצא מהברז…
    (יש לי הרגשה שהיא חולמת על דגים מעופפים)

    הצלחת הריקה נראית כמו מזכרת מן הבית הישן (הרגע קראתי את הפוסט על הבית הריק)

    מזל טוב וחלומות טובים לשתיכן.

  8. דורית Says:

    אחותי, יום שלם אירחתי ושטפתי והיגשתי והעלתי זכרונות אמריקה, ועכשיו, אחרי שהכלים שטופים והרצפה נקייה וגם לדידה כבר הותרה הכניסה בחזרה לביתה, אני סופסוף מתפנה לראות מה שלום חתולי (וגם שלומך את…). וואו כמה יפה. אני כבר מחכה שיחזרו כולם למוסדות המתאימים ואני אבוא לשבת במטבח התכלכל ולשתות כוס קפה. אין כמוך.

  9. mooncatom Says:

    איזה צרור המור!
    איזה כיף שכולכם כאן!

    מ ח ס נ א י ת

    מלא, מלא, מלא ירוק!
    מלא!

    ד ו ד ו

    מבטיחה לחלום בזהירות…

    ש ל ו מ י ת

    כל כך נכון, ובחיי, זה נדר שנדרתי לעצמי,
    לא לסדר חפיף, רק לאט לאט ובהגיון ותבונה.

    ר ו י ט ל י

    אוויר פתוח, מלא תכלת, ירוק ואדום להבה של צאלון.

    ש ו ע י

    לא יצא דג,
    ולמים יש עדיין טעם כבד של פלסטיק…
    בררר…

    ד ו ר ק ה

    אני מחכה.

    לכולכם,
    משמח אותי להרגיש בבית,
    ואתם תורמים לזה הרבה,
    אלה התגובות הראשונות שאני עונה להם
    מהאינטרנט שעכשיו עכשיו חיברו לי.

    ת ו ד ה !

  10. טלי Says:

    תתחדשנה, שתיכן! ! (-:

    תחלמו, תחיו, תנוחו, תשתו ותחיו בינתיים בין הארגזים, ליד, בתוך, לא משנה- העיקר שאתן בבית. שלכן!

    (ולגבי תשובתך לשועי – טעם כבד זה דוקא אטרקטיבי לחתולי, לא?…(-,

  11. mooncatom Says:

    תודה טלינקה,
    וחתולי מבקשת שלא תתלוצצי על חשבונה,
    בתור חתולה של צימחונית היא קצת מקופחת…

  12. טלי Says:

    מי התלוצץ? הייתי רצינית לגמרי!

  13. mooncatom Says:

    גם חתולי!

  14. Thundercows Says:

    לא הבנתי מהתמונות- איך החתול לא אכל עדיין את העציץ
    (אם הייתי מעמידה את העציצים האלה בבית הם לא היו שורדים חצי שעה).
    ..
    רשמים יפים יש לך.

  15. mooncatom Says:

    הי נערת הרעם,
    אני שמחה שבאת.
    לשמחתי החתולה שלי לא מתה על צמחים,
    ובכלל, היא כמעט ולא הורסת כלום.
    מזל, נכון?
    מה שכן, אותי היא נושכת ושורטת להנאתה….

    תודה,
    תבואי תמיד!

כתיבת תגובה

