דבש

כט' באלול

 

כשאני אומרת דבש,

אז אני מתכוונת רק לזה.

לא לנהר,

לא לחביות או כדים

ואפילו לא לצנצנות,

אלא רק לַטיפה הזו שצריך,

שתהיה בהישג יד,

או ליתר דיוק,

בהישג קצה האצבע:

לטבול,

ללקק,

לשמוח.

זה הכל.

 

הערב תתחיל שנה חדשה. ולפני שאני מברכת אותה, אני רוצה להגיד תודה לשנה היוצאת. היא עייפה, היא עבדה קשה, היא סחבה ממש עד הרגע האחרון, ומגיע לה. היא עשתה עבודה ממש טובה, מבחינתי לפחות. נכון, היו לה כמה פישולים. נכון, היא לא נתנה לי את כל מה שרציתי. נכון, יש בי גם כמה תסכולים, כעסים, כאבים, בגלל מה שהיא לא הביאה. אבל אני מודה לה על מה שכן, זה כל כך הרבה.

ובמה אני מברכת את השנה החדשה? אני אומרת לה ככה: תסתכלי על אחותך הפורשת ותשמרי על הסטנדרטים הגבוהים שהיא הציבה, טוב? זה הכל. מה שאפשר לשפר, שישתפר. מה שאפשר יותר, שיהיה יותר. מה שאפשר לחדש, שיתחדש, ומה שמיותר, שילך ולא יחזור. מה שאני צריכה, שאלך לקראתו. מי שאני רוצה, שאפגוש אותו. מה שצריך להיות לטובה, שיהיה לטובה.

ושתהיה אהבה, כן, הרבה אהבה.

        ש נ ה   ט ו ב ה

 

 

תגים:

18 תגובות to “דבש”

  1. רות Says:

    ואת מיכו, הוספת טיפת דבש לחיי אחרים, אולי את לא רואה את זה אבל, הטיפות נמצאות ברשימות הסכום וההתחול של אנשים, אי שם בבתיהם הישנים, החדשים.

    אהבה לך
    שנה טובה
    שלך
    רות.

  2. דודו פלמה Says:

    מיכל, שנה טובה

    שנת שלום וברכה

    שיהיה רק טוב ולא

    הרבה יותר מזה.

  3. רויטל כרם Says:

    שנה של צוף ודבש, לך ולסלט המחשבות שלך, ולכל אורחיך.
    השיר מדהים.

  4. המחסנאית Says:

    רקמת לך וילון כל כך עדין ויפה שמאפשר את כניסת טיפות האור והדבש, מסתיר ומגלה לפי הרצון והמשאלות מה שיש בחוץ ומה שיש בפנים.
    זה כל כך יפה.

    עכשיו אפרוש לי עם טעם של עוד מהדבש שלך לטירחה של קבלת השנה החדשה.

    שנה טוב טובה ודבש ( של טבעונים)

    • mooncatom Says:

      מחסנאית יקרה,
      הקרדיט על הוילון היפיפה
      הוא של אמא שלי הרוקמת האוהבת,
      הוא חייב להכניס אור ודבש…
      ש נ ה ט ו ב ה
      עם דבש טבעוני ובריאות לך.

  5. תמי ברקאי Says:

    שנה טובה, מיכלי,
    דייקת ביותר, כהרגלך: השנה שחלפה עבדה קשה והגיעה לתוצאות בהחלט מרשימות.
    שתהיה השנה החדשה המשך טוב ומדוייק של זו שעברה.
    ובעיקר שתהיה מלאה אהבה.

  6. טלי Says:

    א–מ–ן–!

  7. שלומית עוזיאל Says:

    אפשר לאמץ לי את הברכה שלך?

    שנה טובה!

  8. אומנית זעירה Says:

    שתהיה שנה נפלאה מיכל, דבש, אור, ים ורוח.
    אוםםםםםםםםםםם!

  9. אמא Says:

    שנה עם התחלות כלכך יפות.הלואי הלואי שימשך כל הטוב הזה!

  10. mooncatom Says:

    תודה אמא,
    ש נ ה ט ו ב ה
    לך, ועוד נשיקה.

כתיבת תגובה

