ככה בדיוק רציתי

א' בתשרי

 השעון הפנימי שלי לא מכיר בשבתות וחגים. אני מתעוררת מוקדם, הגוף שלי והנשמה שלי רוצים את הבוקר. והבוקר כאן כל כך נעים. אני יושבת באמצע הירוק, באמצע השקט, שעמוק אפילו יותר היום בגלל החג. אני יושבת באמצע ציוץ של ציפורים ובאמצע הבית שלי. אני יושבת באמצע של עיגול אור טוב, ליד השולחן המצוייר, והחתולה באה וקופצת ויושבת על הצד הימני של המחברת הגדולה.

 

ליד כוס הקפה השחור שלי יש לי היום עוגת דבש אישית קטנה ששקד נעוץ במרכזה. הכל ברגע הזה נעוץ טוב טוב באמצע, ובאמצע שלי הולם ליבי המאושר. ראש השנה, וליד המחברת יש ערימה של חמישה ספרים, שכולם נראים בדיוק אותו דבר ועל כולם כתוב: נשיקה של טבחית. ואני חושבת בפליאה: כן, כן, זה אני כתבתי את זה. בדיוק ככה. עם כוס קפה שחור, לפעמים עוגה, חתולה ליד או על המחברת, וציוץ של ציפורים, זה הכרחי.

תגים:

15 תגובות to “ככה בדיוק רציתי”

  1. whisper Says:

    כמעט סוריאליסטי
    וכיוון שטרם אז –
    המון ברכה על הפנים והכריכה :)
    מרגש למדי ועד מאוד אפילו
    אולי יום אחד גם אני אלד אחד משלי
    ושנה מתוקה וחתולית ומוצלחת עד מאוד, מיכל
    שעכשיו את סופרת מהוללה
    וזה יופי של סיום וגם של התחלה!

  2. תמי ברקאי Says:

    איזה בוקר נהדר ציירת
    את, ספרים וחתולה ועיגול של אור.
    כן, כן, זו את עשית את כל זה!

  3. המחסנאית Says:

    בוקר טוב לשנה חדשה ושיהיה כל בוקר ככה כמו שאת רוצה.

    עיגול האור יזוז במסלול השמש ותמצאי אותו אצלך כל יום בנקודה טיפה אחרת.

    כל יום יהיה לך עיגול של אור.(אולי רק אם יהיה יום מעונן מאד אז לא. יש ימים כאלה. מעטים)

  4. mooncatom Says:

    בוקר טוב
    חברות!

    ר ו ת י

    כן יהי רצון,
    במהרה בימינו,
    אמן.

    ת מ י

    אני, בחיי,
    מדהים אותי
    בכל רגע מחדש.

    מ ח ס נ א י ת

    כתם אור על הקיר,
    עם צללי עלים,
    יש אחד, הוא זז…

    תודה לכן,
    וחג שמח!

  5. רויטל כרם Says:

    שימחה משמחת.

  6. דן Says:

    איזו התחלה לשנה חדשה…

    שהרי הגורל עלולו לזמן לנו מצבים ממצבים שונים שאינם בשליטתנו (החל מהיום המקום והמשפחה שבתוכה צצנו בלידתנו) אך אינו יכול לקחת את מה שחשוב באמת – תכונותינו, כשרוננו , הלך רוחנו…

    נראה, מיכל, שהתברכת בתכונות טובות רבות שמבצבצות במובהק , יום יום.
    וכשרונותייך בכתיבה , בצילום ובטעם משובח הן כבר מהמפורסמות (כאן עכשיו ובהמשך גם שם – אצל מי שיקרא את "נשיקת"…) אבל מעל לכל, נראה שאת יודעת להיתענג על היפה והטעים.

    והיום הלך רוחך, הוא של סיפוק ושמחה מהגשמת מאווייך.

    כל מי שלא מסוגל לראות, להעריך, להינות ממה שיש לך לתת לעולם הוא עיוור, דפוק , מטומטם, קנאי ובסה"כ מכוער נפש אומלל. כל מי שדחה אותך או הכאיב לך אי פעם, ( כפי שמהדהד כאן מידי פעם) הוכיח בזה, דבר אחד, שיש בו משהו מהנ"ל ואולי אף יותר מאחד מהם.

    את מ ר ו צ ה, כי כך ר צ י ת.
    ו
    אני מרוצה . מאוד. כי את מביא כל כך הרבה אור לחיי וזה עוד ר ק דרך, מה שבוקע מסדק צר המכונה- בלוג. בלבד.

  7. mooncatom Says:

    הי,
    שתי תגובות,
    שני קצוות,
    קצרה וארוכה,
    ואומרות ממש אותו דבר,
    ולשניכם,
    ר ו י ט ל י,
    ד ן,
    מה כבר יכולה להגיד,
    חוץ מ…

    ת ו ד ה !
    מקרב ליבי.

  8. דודו פלמה Says:

    קצת הרהורי אמצע בגרוש:
    וכי מי ידע את האמצע. הרי אנחנו תמיד באמצע משהו,
    ורק מה שעתיד לבוא יגלה לנו האם ואיזה אמצע זהו
    הדבר שהיינו באמצעו. העתיד לבוא הוא המודד
    האולטימטיבי וחסר הפשרות של כל האמצעים אשר
    היו הווים אלה שישנם ואלה שעוד יהיו…

    אבל עיזבי אותך מהרהורים בגרוש על אמצעו של האמצע.
    את מאושרת באמצע הזה שסימנת לך על ציר הזמן והמקום
    ומי לעזאזל יוכל לבטל את מה שאת מרגישה.

    יש לך קפה, עוגת דבש, חתול רושף ונשיקה של טבחית
    ומי יוכל לעצור אותך.
    מלבדך.

  9. mooncatom Says:

    ובאמת מזל,
    דודו יקר,

    שבדיוק באמצע הגרוש,
    יש חור עגול ומושלם,
    וככה אפשר,
    להציץ דרכו על העולם!

    ת ו ד ה .

  10. שחר שילוח Says:

    משהו חם לשתות, משהו טוב לאכול (ואם יש שקד, אז בכלל), גרגור של חתול, ציוץ של ציפור. יופי של פתיחה לבוקר, יופי של פתיחה לשנה. ששנת תש"ע תקבל ציון עשר.
    שנה טוב לך, מונקה

  11. mooncatom Says:

    תודה שחר,
    ניסחת מצויין,
    וזה עובד גם הבוקר…
    ש נ ה ט ו ב ה !

  12. rutiyon Says:

    ונשיקה של חברה משכבר,
    וגם חיבוק גדול, ומתרגש
    מהווה נפלא,
    ועתיד ורוד.
    שנה טובה, מיכצו'ק!

     

  13. mooncatom Says:

    ש נ ה ט ו ב ה
    רותי ב.
    אני מתרגשת מהחיבוק,
    ומודה על האחולים,
    והכל חוזר עָלֶך…
    תודה.

  14. טלי Says:

    איזה יופי – בדיוק כמו שצריך!!

    תגידי, מותר לי להיות קצת גאה בך?….

  15. mooncatom Says:

    טלי, טלי, טלי,
    שמחה וגאווה לי,
    אלא מה,
    ובשביל מי אני עמלה?
    ת ו ד ה !

להשאיר תגובה

