חתיכת חיים

ה' בתשרי

.

לאהוב בניגוד לשיקול דעתך, זה מותר,

והאמת היא שזה אחד הדברים

הכי נפוצים שיש.

ככה אמרתי לרמי

והוא הקשיב לשם שינוי.

פעם מזמן* היינו זוג, כמה מצחיק,

וכמה יפה זה מדגים, את השאלה

שאני תמיד שואלת את עצמי:

האם חוסר היכולת שלנו לראות אל תוך העתיד

הוא גזירה או מתנה?

האם הייתי בוכה בגללו פחות, או הוא בגללי,

אם היינו יודעים שיום אחד נשב בבית קפה

ונדבר כל אחד על אהבתו למישהו אחר?

אבל אם ככה, אז אולי,

בכלל לא הייתי יכולה לאהוב אותו אז,

כשעוד היו לו תלתלים

ואני הייתי אפילו עוד יותר פחדנית מאשר היום.

אהבה זה דבר נורא מסובך רמי,

שאני אצטרך להסביר לך את זה?

אבל תראה את הכחול הזה של השמים,

וכמה טעים הקפה,

וכמה טוב שאנחנו כאן, עכשיו, ביחד.

 .

 

————————————————

* כל כך מזמן שאני לא אפרט. אבל גם הציורים מאז.

 

12 תגובות to “חתיכת חיים”

  1. שרון Says:

    טוב מאוד. נוגע ופוגע בול. הטקסטים והציורים.

  2. שוֹעִי Says:

    (-:

  3. תמי ברקאי Says:

    זה מאד יפה, מיכלי.
    בוקר טוב.
    עשית לי חשק לצאת ולשתות קפה.

  4. טלי Says:

    היי! שועי לקח לי…בחיי שזו בדיוק התגובה שהתכוונתי "לכתוב"….

    (-:

  5. דודו פלמה Says:

    אהבתי מאוד, כולל הרישומים שהם מצויינים בעיני
    ואני גם קצת חולק.

    להתאהב בניגוד לשיקול דעתך זה מותר.
    כדי לאהוב צריך כבר שיקול דעת.

    בעיני התאהבות זה כמו הירדן ההררי- זרם מהיר, חזק ומטיח אותך כל העת אל הסלעים. אהבה זה כמו הירדן כאשר הוא מתרחב לקראת הכנרת. רחב, זורם במתינות ומאפשר להסתכל על הנוף.

  6. אמא Says:

    אהבתי את שני הציורים שלך מאוד מוצלחים.יש בהם הלך רוח מסוים.חבל שהפסקת לצייר.

  7. mooncatom Says:

    לכל הטובים והטובות
    שהשארתם לי תגובות
    איזה יופי!

    ש ר ו ן

    מחמאה משמחת
    כפולה ומכופלה!

    ש ו ע י
    ו ט ל י

    אני אוהבת את החיוכים
    החמים והמחבקים שלכם.

    ת מ י

    נהדר,
    תשבי בקפה
    ותכתבי שיר.

    ד ו ד ו

    אין לך מושג כמה אני מסכימה איתך,
    ובפירוש התכוונתי להתאהב,
    ובדיוק התכוונתי לזה.

    ואני רוצה להיות ירדן,
    בדיוק לפי הסדר שתיארת…

    א מ א

    לא הפסקתי לתמיד,
    המגרות/מסגרות היפות שמצאתי,
    מחכות לי אצלכם במחסן.
    אני עוד אצייר.

    ת ו ד ה
    לכולכם,
    ותרשו לי להשוויץ קצת?
    כי למי אם לא לכם?
    כנסו, כנסו:
    http://stavadam.com/2010/09/13

  8. סתיו אדם Says:

    לאהוב בניגוד לשיקול דעתנו זה סוג של מציאות ….
    האם אנו לא מתאהבים תמיד במה שגורם לנו הכי …..להר(ע)גיש ?

  9. mooncatom Says:

    הי סתיו,
    מאוד מאוד מאוד
    מסכימה עם הלהרג(ע)יש…
    לגמרי.
    (גם ארבעת הדרורים שהתיישבו בבת אחת
    על הענף מול החלון מסכימים…)

  10. המחסנאית Says:

    כתבת וציירת כל כך יפה חתיכת חיים.

  11. mooncatom Says:

    תודה מחסנאית,
    ויום נעים.

  12. טלי Says:

    סחתיין על השוויץ! (-:

להשאיר תגובה

