שירים של סוף הקיץ [3]

 

             בלתי קריא

             .

             כבר סוף הקיץ

             ואני כותבת שיר

             השיר מודפס כמו שצריך

             וגם מנוקד והכל,

             אבל קשה לקרוא אותו,

             כי המילה כן, נראית כמו

             בקבוק מים מינרלים,

             הירח באמצע השיר פָּרוּם,

             ואני בכלל תאנה, בשלה, על קצה של ענף.

             תזהר ממני, אתה יודע מה קורה

             לתאנים בסוף הקיץ.

             אני לא יודעת למה אני צריכה

             יותר מאשר סתם לחיות.

             .

 

תגים: ,

8 תגובות to “שירים של סוף הקיץ [3]”

  1. טלי Says:

    דוקא קריא מאוד.

    ומה קורה לתאנים בסוף הקיץ? אני בעד התאנים, בכל מצב.

  2. mooncatom Says:

    בטח, ועוד איך,
    תאנים מאוד מאוד.
    תודה טלי.

  3. דודו פלמה Says:

    ומה קורה לתאנים בסוף הקיץ?

    הִנֵּה הַסְּתָו עָבַר,
    הַגֶּשֶׁם חָלַף הָלַךְ לוֹ.

    הַנִּצָּנִים נִרְאוּ בָאָרֶץ
    עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ
    וְקוֹל הַתּוֹר נִשְׁמַע בְּאַרְצֵנוּ.

    הַתְּאֵנָה חָנְטָה פַגֶּיהָ
    וְהַגְּפָנִים סְמָדַר נָתְנוּ רֵיחַ.

    ואני בכלל תאנה בשלה על קצה ענף…

    נשמע די מפחיד, אם את ככה מזהירה

    מהתאנה שבקצה הענף. ילדים היזהרו

    מתאנים שבקצה הענף. הן מסוכנות!!!

  4. mooncatom Says:

    כן דודו,
    תאר לך,
    ועוד תאנים של עצי באובב…
    איך אני אוהבת
    את השורות הללו משיר השירים.
    תודה.

  5. המחסנאית Says:

    מה קורה לתאנים בסוף הקיץ? לגבי זו הפרידה הלא קלה מהם והציפיה לשנה הבאה. יש עוד משהו שנקשר אליהן? פרטי שרק הוא יודע?

  6. mooncatom Says:

    אולי…

    תודה
    מחסנאית.

  7. אורית Says:

    את כן יודעת למה. התאניוּת מסגירה, מיכלי.
    אבל מותר לנוח מזה. להיכנס למוֹד התחדשות של ימי סליחות.

  8. mooncatom Says:

    תודה אורית,
    אני לוקחת את עצתך ברצינות…

להשאיר תגובה

