שבחלום

                                                                                  יג' בתשרי

               .

               אז אני ממשיכה,

               לדבר את השיחות שבראש,

               עד שישתלבו במרחב של החלום,

               עד שיתחלפו הדוברים

               ויהפכו למי שמתו:

               אישה שמתה באמת

               ואיש שמת רק לי.

               .

 

תגים:

6 תגובות to “שבחלום”

  1. המחסנאית Says:

    כאילו פותח צוהר למה שבראש ולחלום, אבל לא ממש.
    חידתי.
    בעיקר חידה לי הצוארונים.
    אבל יפה יפה. כמו הציורים.

  2. mooncatom Says:

    ובכן מחסנאית,
    חושייך החדים, כרגיל,
    רוח מסתורית שורה על השיר
    ועל בחירת התמונות,
    בהחלט…

    ת ו ד ה.

  3. מיכל Says:

    וואו מדהים!
    המילים שלך והציורים,
    בעיקר של האישה
    ממשיכים שיחה אינטימית
    ביני לביני.
    תודה לבבית!

  4. mooncatom Says:

    תודה
    מיכל,
    תודה לבבית גם ממני.
    תבורכי.

  5. תמי ברקאי Says:

    מן רגע כזה
    שאני רוצה להגיד משהו
    אבל אפילו לא יודעת איך ומה בדיוק.
    סימן טוב. נגעת לי ברצפה של הלב.

  6. mooncatom Says:

    אוי תמצ'יק
    אני דווקא אענה לך…
    אבל אצלך!!

כתיבת תגובה

