פרחים

יז' בתשרי

          .

יש פרחים שכנראה קוראים להם סיגליות

(הבוקר אני לא בטוחה בשום דבר)

אבל הם לבנים ויש להם לב סגול, ויש עוד, לבבות,

שמסודרים בתפרחת עגולה, מושלמת, קטנים, מגרדים

את קצות העצבים בוורוד.

יש פרחים צהובים, זורחים מתנודדים, מגששים עיוורים על הגבעולים הדקים שלהם וביניהם נדחפים צועקים ומתגוששים צהובים אחרים

בחצאיות רקדניות ראוותניות.

ויש פרח חתולה, עם אבקני עיניים ירוקות ועלעלי אוזניים.

יש מיטה ועליה סדין פרחוני, וכריות פרחוניות ואני בורחת מהמיטה אל הגינה מהגינה אל המיטה.

יש כחולים, שנראים ממש כמו פרפרים, עם מחושים לבנים,

ויש שמשות, כתומות, פוצעות. 

          .

  

          .

תגים: , ,

18 תגובות to “פרחים”

  1. סתיו אדם Says:

    יש רגעים שהנפש מדממת מילים שנוגעות עמוק עמק בפנים של התוך האישי
    בימים האלו רק ריח הפרחים וחיוך ממי שלא הינו מצפים לו ….עוזרים …

  2. mooncatom Says:

    תודה סתיו.
    טוב שהגיע,
    טוב שנגע,
    שבת שלווה.

  3. המחסנאית Says:

    הרבה עלים (דפים) עם קצוות בוערים ושורפים .
    זה דוקר על הבוקר.

  4. mooncatom Says:

    נכון מחסנאית,
    זה בוקר דוקר
    שדוקר על הבוקר.
    נכון.

  5. דן Says:

    את לא לבד. אני פה.

  6. mooncatom Says:

    הי דן,
    יש משהו שאני חייבת להסביר, זה מאוד חשוב:
    זה שיר.
    כתבתי אותו, אני לא מכחישה שהוא מבטא
    את הרגשות שלי ואת מה שעבר עלי, אבל… זה לא אחד לאחד,
    אתה מבין, זאת לא אני באמת. יכול להיות שהיה בוקר כזה,
    ויכול להיות שלא היה בכלל.

    תודה שבאת וקראת את השיר,
    אני מקווה שאהבת אותו.

  7. רויטל כרם Says:

  8. mooncatom Says:

    תודה רויטלי,
    מתה מתה מתה על סיגליות,
    אבל… אין לי פייסבוק.
    תודה בכל אופן.

  9. אומנית זעירה Says:

    מסתורי, פאם פאטלי, וסוחף.
    "ויש פרח חתולה, עם אבקני עיניים ירוקות ועלעלי אוזניים". אולי אני קצת משוחדת, אבל זה מקסים.

  10. mooncatom Says:

    הי תמר,
    את יודעת איך זה,
    אם השיר אעפעס חסר משהו?
    נשים חתולה, יו נואו,
    זה כבר יעשה את העבודה!
    ת ו ד ה.

  11. אומנית זעירה Says:

    …זה כל כך נכון, מיכל – כמה שחתולים לא בנויים לעבודה, ניראה שהשפם שלהם כדימוי יכול לשאת כמעט בכל עול, ולחלץ אותנו המייגעים על שתי רגליים מהמסורבלות האנושית שכל כך מאפיינת אותנו.

  12. mooncatom Says:

    ותגובתה של חתולי:
    חי שפמי!

  13. דן Says:

    א. אהבתי את השיר

    ב.גם אני , במסגרת זו, רק סוג של שיר , מילים פורחות באויר האינטרנט, שמרצדות על מסך מולך. המפגש הוא פואטי גרידא (ראי הערה אנקדוטית , להלן)
    כך שגם אני , כאן, לא מ מ ש אחד לאחד.

    אבל אני לא מכחיש שאני מ מ ש, אוהב (אוהב!) את הבלוג הזה – אחד לאחד.

    וקשה לי , שאת כל הזמן מודה לי. מנומסת,מנומסת – לא מעניין אותי, אני אגיד לך ישר בפרצוף: זה אני ש מלא בתודות לך , על כך שאת משדרגת לי את הימים בהתרוממות נפש אסטתית. את יפת נשמה כל כך – הרי אחרת לא יכולת לשקף את כל היופי הזה. גם את "יופיו" של הכאב.

    (ההערה המובטחת: פעם הלכתי עם מצודדת ונזדמן לפנינו המשורר יבי ז"ל , שניסה למכור לנו את סיפרו. לחוצפן המנוח, לא הייתה לו כל עכבה להזמין את השעונה על זרועי, אל דירתו ל, כהגדרתו : "אקספרימנט לירי …" ! )

  14. דן Says:

    בקיצור אני פה אבל גם לא

  15. mooncatom Says:

    דן דן,
    טוב בסדר,
    אני נכנעת,
    אתה כאן ולא כאן
    וגם אני כאן ולא כאן,
    והכל מילים פורחות באוויר
    ויחד עם זה אתה אוהב את הבלוג,
    והערבוביה מושלמת,
    ממש סלט מחשבות,
    ממש כמו שצריך.
    תודה, הנה אני שוב מנומסת,
    אבל זה באמת מה שאני מרגישה,
    אבל לא בדיוק
    כי אני כאן
    וגם לא כאן.
    תודה
    ולא תודה
    ותודה.
    וזה, ועכשיו אני רצינית לחלוטין, זה, קוראים לזה אמנות,
    כלומר הדבר הזה שלוקח את הרגשות הכי אמיתיים
    והבוץ הכי מטונף, והופך אותם (אם מצליחים) לזהב
    וזה אומר שצריך לבוא ולחשוף ולשפוך את הקישקעס החוצה
    ויחד עם זה מוסכם על כולם שזאת לא אני באמת.

    פשטעייסט?

  16. דן Says:

    יו.

    מזל שלמרות שאני ממוצא תימני , אני מבין קצת אידיש
    ויודע גם מה זה קישקעס (סוג של קיש – לא?)

    את אמנית.
    אמנית שאני מעריך את עבודתה ובוא נגיד, לצורך העיניין, שאני קרוב אצל עסקי תרבות ואמנות

  17. mooncatom Says:

    קיש,
    בדיוק!

כתיבת תגובה

