אהבת הרגש, אהבת אחיות

כח' בתשרי  

יש לי שלוש אחיות. זה אחד הדברים הכי טובים שיש לי. וכפול שלוש. אנשים אמרו להורים שלי כל מיני דברים עם כל בת שנולדה להם "בת סימן לבנים" "בנות תמיד נשארות עם ההורים" "בנות מביאות חתנים" "בנות מביאות נכדים" והכי טוב ואחרון חביב… "לא נורא". אנשים צדקו ברוב מה שאמרו, אבל הם לא אמרו את הדבר הכי חשוב, שארבע אחיות זה דבר שאין כמותו, שזה כוח רגשי, מחשבתי, יצירתי. ארבע אחיות זו להקה, ועם ההורים וכל הבני זוג והנכדים זו להקה משובחת מאוד.

הציפור הכי צעירה בלהקה שלי היא מאיה, אחותי הקטנה. היא נולדה כשהייתי בת שש עשרה ולכן היא קצת כמו בת שלי. אבל הפלא ופלא, מגיל ממש ממש קטן היא גם הפכה לאחות גדולה בשבילי. יש לה יכולת להבין רגש ולראות רגש ולשים את האצבע במדויק. וזה הדבר שמחבר ביננו הכי חזק אני חושבת, הדבר הזה שאין לו ממש שם. אהבת, חקירת הרגש, העיסוק בנפש. מאיה היא מדריכת רכיבה טיפולית על סוסים ועכשיו גמרה לימודי פסיכולוגיה. אני יודעת שכשהיא תמצא את הכיוון המדויק היא תהיה מטפלת מיוחדת מאוד, בין אם לילדים או למבוגרים.

.

אז מאיקה יקרה שלי, אחות ליבי הקטנה גדולה, אני מקדישה לך את אוסף תמונות הציפורים הזה, בשחור לבן וצהוב. כל אחת מהן אוחזת ברגש למכביר ואת כבר תביני, ליום ההולדת שלך.

                מ ז ל   ט ו ב   מ א י ה   א ח ו ת י ,

                והמון אהבה ממני!

תגים: ,

16 תגובות to “אהבת הרגש, אהבת אחיות”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    איי קראמבה, אילו צילומים יפים. אני מכיר איזו משפחה של חברים שיש בה חמש אחיות, כך שאני מצליח להבין את מהות הכח הרגשי-מחשבתי-יצירתי עליו דיברת…
    ומזל טוב למאיה, ועוד דבר- הואיל ומדובר בצפורים ומאיה היא מדריכת רכיבה טיפולית, אפשר היה להוסיף איזה פגאסוס (סוס-מעופף) למארג (-:

  2. דודו פלמה Says:

    היי מיכל,
    אני מרגיש שזה יהיה קצת חילול קודש להדחק בין אחיות, לכן לא אוסיף דבר מלבד לאחל לאחותך (ולך) מזל טוב ליום הולדתה.

  3. אפרת גורוחובסקי Says:

    מיכל יקרה,
    קול מממעמקי העבר
    מאיפה להתחיל, מאחיות? אז קודם כל ד"ש מדורית (הסתפרנו יחד שלשום…) כמו שאת יודעת יש לי שלוש אחיות ואני מסכימה לכל מילה להקה? זה הרבה יותר מזה צוות משומן שעובד היטב.
    אבא שלי אומר שאם הוא היה יודע מה יצא מאיתנו בבגרותנו הוא היה עושה 6 כמונו…
    אבל לא לשם כך התכנסנו כאן, אני כאן בגלל הספר הנפלא, המקסים, המדהים, הרגיש, האמיץ, היפיפה שכתבת. סיימתי לקרוא אותו (שלשום אחרי המספרה). האמת שהוא אצלי כבר שבועיים לפחות ולמרות שאמא שלי אמרה שהיא קראה אותו ביומיים אני לקחתי את הזמן – פשוט בגלל שלא רציתי שהסיפור יגמר, רציתי למשוך אותו עוד ועוד ועוד.
    הגיבורה שלך גיבורה! הדמויות האחרות תומכות בגבורה שלה בדרך הכי יפה שאפשר.
    ושלא לדבר על הצד האסטתתי והקצב של הספר – בקיצור את כבר מבינה שנהניתי מכל רגע.
    מחכה בקוצר רוח ליציר כפייך הבא.

    אפרת

  4. mooncatom Says:

    צהרא טבא
    חברים וחברה!

    ש ו ע י

    חמש? יא וואראדי!
    לפעמים אמא שלי מסתכלת עלינו
    כשאנחנו עומדות ביחד, ואומרת:
    מה? כל זה ממני?
    סוס מכונף זה באמת הטוב מכל העולמות…
    תודה ממני ומאחותי.
    ד ו ד ו

    זו אכן ברית,
    אבל היא לא קדושה,
    היא הכי חולין טוב שיש!
    תודה בשמי
    ובשם מאיה'תי

    א פ ר ת

    אאאאח!!!
    איזה כיף!
    תודה על כל המילים הטובות,
    זה מרגש כל כך, אין לך מושג כמה.
    פשוט נפלא!
    ואני כותבת, בטח שכותבת,
    מקווה שגם יוציאו לי עוד אחד.
    רק עניין קטנוני קטנטן אפרת,
    ממש פיצפון אבל אני אתקטנן:
    לך יש שתי אחיות, ביחד אתן שלוש,
    לי יש שלוש וביחד אנחנו ארבע!!!
    (זה מה שנקרא 'ודייק'…)
    אפרת אני כל כך שמחה שבאת,
    ת ו ד ה !
    שוב.

  5. אפרת גורוחובסקי Says:

    מיכל,
    אף פעם לא התיימרתי להיות מבינה בחשבון, מילים זה יותר התחום שלי.
    בכל אופן, שלוש, ארבע, או חמש, או אפילו שש זה לא ממש משנה, כל זמן שהן ביחד זה הכוח.
    עלי והצליחי והמשיכי לדייק

  6. mooncatom Says:

    אפי!!!
    צודקת,
    צודקת,
    וגם צודקת!!

  7. דורית Says:

    נעלמה לה לגנוסר…בטח פוגשת שם חסידות וטבלנים. אחותנו המופלאה מזלטוב ונשיקות לרוב. אין אין כמוך.
    ותודה למיכל על הרשומה הנהדרת ונשיקות גם לך. טוב אז גם לרותי, אם כבר…

  8. mooncatom Says:

    טוב,
    נחכה שתשוב הציפורה הנחמדת,
    ואז נחגוג לה היומולדת.

    תודה דורית,
    ראית שקיבלתי ד"ש מהספרית?
    חחח…

  9. המחסנאית Says:

    איזו מתנה מקסימה שגם אחרים יכולים להנות ממנה. אני למשל.

    בהצלחה למאיה.

    (מכירה ביתרונות הטיפוליים של רכיבה, מודעת לרגישות שניש למדריכים ושמוקנים למטופלים. מתקשה לקבל שימוש בבעלי חיים בכל צורה שהיא. מקווה שמאיה תיישם את יכולותיה הטיפוליים בלי סוסים)

  10. mooncatom Says:

    מאוד מאוד נכון מחסנאית,
    וכפי שכבר בטח הבנת,
    משיחותינו הקודמות בענייני צימחונות וכו',
    אז כאבם של בעלי החיים
    הוא אחד הדברים שמטרידים את מאיה ביותר,
    והדילמות שקשורות ברכיבה על סוסים
    בהחלט מעסיקות אותה, א ב ל
    אני מאחלת לכל סוס בעולם,
    שתהיה לו רוכבת, מטפלת וחברה כמוה…
    הם מתים עליה הסוסים!
    (כמו כולם… אחיות, הורים, ילדים תלמידים וכו')

  11. אמא Says:

    דמעות חונקות את גרוני! זו המתנה הגדולה ביותר שיכולנו לקבל.הקרבה הזו בינכן כל כך חשובה לי ומרגשת. אבא אומר שזה חשוב לו יותר מאשר הקרבה אלינו.
    אז מאיה אהובתי קבלי גם ברכות מאמא ואבא.

  12. mooncatom Says:

    חוצפן האבא הזה…
    אני מקווה שמאיה תקבל במהרה את כל האהבה הזו.
    תודה אמא.

  13. מאיה Says:

    מיכל, אני לא מאמינה שאני רואה את זה רק עכשיו! אני כבר אתבייש לי…
    אבל זה ממש כיף כי ככה אני מושכת את חגיגת היומולדת עוד קצת
    תודה תודה תודה! מאוד התרגשתי וגם שמחתי
    באמת פגשתי המון אנפות יפות וגם סנוניות שעפו מסביב בטירוף, בכל פעם אני נזכרת ששאלת איזה ציפור אני הכי אוהבת, בכל רגע ציפור אחרת מקבלת את התואר. שי אמר שצריך לפרק את השאלה להמון שאלות- איזו הכי יפה, הכי מתוקה, הכי פראית, מצחיקה ומה לא
    ואגב,גם לי נורא בא להיות במקום של ארי, אולי נקים כזה?

  14. mooncatom Says:

    איזה כיף מאיה,
    ככה יצא שבאמת היתה לך הפתעה!!!
    ואיזה כיף שבימים האלה בדיוק פגשת כל כך הרבה ציפורים!
    מליון חיבוקים מכאן,
    ועוד מעט באמיתי.

  15. טלי Says:

    כמה מרגשת הלהקה הזאת שלכן!!!!!!!!

    הרבה טוב לך ולמאיה שלך ושלאר הלהקה, לא רק ביומולדת (-:

  16. mooncatom Says:

    תודה טלי,
    זה נחמד שאת מחזירה אותי להתחלת החודש,
    מזכירה לי את הדרך היפה שעברתי עם הציפורים.
    תודה ממני
    ותודה מהלהקה.

להשאיר תגובה

